PracaGrupypl.praca.dyskusje › List z babelkami ??

  • 11. Data: 2002-12-19 17:24:08
    Temat: Re: List z babelkami ??
    Od: Shrek <l...@w...pl>

    Dnia 19 gru 2002, Ender <m...@m...poczta.onet.pl.usun.malpe>
    zapodal(a):

    > A moze pytanie postawione przez b-a-rt'a miało cokolwiek wspólnego z
    > tematyką grupy?

    Ja sobie to tak wyobrazam, ze potrzebuje wyslac gdzies probki swoich prac
    przed rozmowa kwalifikacyjna. A co wspolnego z tematyka grupy ma
    "spierdalaj ty glupi chuju"?

    > Opis tematyki grupy dostępny pod:
    > http://www.usenet.pl/opisy/pl.praca.dyskusje

    Opis netykiety dostepny pod:
    http://strony.wp.pl/wp/kostoo/netykieta.htm

    Shrek.

  • 12. Data: 2002-12-19 17:24:12
    Od: MucK <rwawrzycki@WYTNIJ_TOwp.pl>

    Heya Ender! W twoim ostatnim liscie napisa(les/las):

    > A moze pytanie postawione przez b-a-rt'a miało cokolwiek wspólnego z
    > tematyką grupy?

    Mniej wiecej tyle samo co pytanie jednego goscia o cene puszki kukurydzy
    Pudliszki na jednej z grup o grach komputerowych. Ech... ludzie to maja
    wyobraznie.

    --
    MucK of Venison aka Rafal Wawrzycki
    mailto: rwawrzycki[at]wp.pl

  • 13. Data: 2002-12-20 00:00:15
    Od: Ender <m...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik Shrek napisał:

    > Ja sobie to tak wyobrazam, ze potrzebuje wyslac gdzies probki swoich prac
    > przed rozmowa kwalifikacyjna. A co wspolnego z tematyka grupy ma
    > "spierdalaj ty glupi chuju"?

    Gdybyś uważniej się przypatrzył to może byś z ogrze zauwarzył napis wielkimi
    literami _NTG_, nie mówiąc o tytule strony

    > Opis netykiety dostepny pod:
    > http://strony.wp.pl/wp/kostoo/netykieta.htm

    Trochę nieaktualna ta netykieta szczególnie fragment dotyczący kodowania pl
    literek prawidłowy opis znajdziemy pod
    http://www.usenet.pl/doc/news-pl-faq.htpl#ogonki i http://www.agh.edu.pl/ogonki/
    "Lepsza" wersja netykiety pod adresem
    http://www2.sgh.waw.pl/sgh/ogolnouczelniane/ci/ci/ne
    tykieta
    A nie jest tu napisane: pisz na temat?
    Właśnie kończmy tą dyskusję na tym forum i ewentualnie przenieśmy się na priv.