PracaGrupypl.praca.dyskusje › LUDZIE ALE KLĘSKA TEN KRAJ!!!

  • 1. Data: 2002-12-18 10:27:18
    Temat: LUDZIE ALE KLĘSKA TEN KRAJ!!!
    Od: "Arturos" <s...@p...fm>

    az sie wstawac z lozka nie chce, co sie w polsce porobilo, moze chociaz
    wielka brytania nas podratuje po otwarciu UE...

    minuta ciszy

  • 2. Data: 2002-12-18 10:38:42
    Temat: Re: LUDZIE ALE KLĘSKA TEN KRAJ!!!
    Od: "Robert" <n...@p...com>

    Użytkownik "Arturos" <s...@p...fm> napisał w wiadomości
    > az sie wstawac z lozka nie chce, co sie w polsce porobilo, moze chociaz
    > wielka brytania nas podratuje po otwarciu UE...

    TAK - będziemy mogli u nich stacje metra zamiatać :)

  • 3. Data: 2002-12-18 10:52:18
    Od: w...@e...org.pl

    > az sie wstawac z lozka nie chce, co sie w polsce porobilo, moze chociaz
    > wielka brytania nas podratuje po otwarciu UE...

    Nikt nas nie podratuje, jeśli sami nie zechcemy się uratować. Czy będziemy w
    Unii, czy NAFTA, czy gdziekolwiek indziej.

    --
    Michał Gancarski

  • 4. Data: 2002-12-18 11:04:06
    Temat: Odp: LUDZIE ALE KLĘSKA TEN KRAJ!!!
    Od: "Jacek" <t...@w...pl>

    > Nikt nas nie podratuje, jeśli sami nie zechcemy się uratować. Czy będziemy
    > Unii, czy NAFTA, czy gdziekolwiek indziej.
    Prawda. Nasz kraj jest taki jacy my jestesmy. Nikt nam bogactwa nie da sami
    musimy na nie zapracowac.

  • 5. Data: 2002-12-18 11:07:48
    Od: "Albert Jacher, MD ChosenByGod" <i...@p...onet.pl>

    A FollowUp to a message dated 18 Dec 2002 from pl.praca.dyskusje message-
    id= news:atpih1$diq$1@info.cyf-kr.edu.pl :

    > az sie wstawac z lozka nie chce, co sie w polsce porobilo, moze chociaz
    > wielka brytania nas podratuje po otwarciu UE...

    Ja moge Polske i Polaków podratować...
    ... "jeno, żeby oni chcieli chcieć..."

    "Wszystko jest religijne albo jakąś religią."

    Z dobrymi życzeniami,
    www.wybrany.z.pl/img/albertan_calendar.jpg : 0002.6.42
    --
    Albert Jacher lek., representative of god Wakan Alo, religer
    www.albertanism.freezope.org/pl news://alt.religion.albertanism

  • 6. Data: 2002-12-18 14:50:24
    Od: c...@p...onet.pl

    > Prawda. Nasz kraj jest taki jacy my jestesmy. Nikt nam bogactwa nie da sami
    > musimy na nie zapracowac.

    Z jednej strony chce mi sie zygac jak slysze teksty "tak zle jak jest teraz to
    jeszcze nigdy nie bylo...". I to od ludzi, ktorzy po porstu przesadzaja. W tym
    lubowal sie moj byly szef. Dla niego narzekania, ze jest tragicznie to byl
    sposob na rozmowe z dostawcami ktorym w ogole nie placil, choc narzekal, ze
    teraz to firmy maja zatory platnicze >:) ale to on nie placil, inni mu placili
    bez problemu. Podobnie narzekal moj znajomy, ktory ma od 2 lat regularna
    depresje, mimo iz rodzice finansuja jego zycie w wawie, studia, nawet kupili mu
    nowe na Kabatach... no ale jak sam mowi "ludziom to sie powodzi.." jak ktos np
    wyjedzie na studia za granice. Wiec z tym narzekaniem to roznie bywa.

    Z drugiej... samie wiecie ze zyje sie ciezko... A co do zapracowania bogactwa
    to jest zupelnie inny temat do rozwazan.

    jacek/wawa

  • 7. Data: 2002-12-18 15:33:22
    Od: w...@e...org.pl

    > Z drugiej... samie wiecie ze zyje sie ciezko... A co do zapracowania bogactwa
    > to jest zupelnie inny temat do rozwazan.

    Ciężko, nie ciężko, nie o to chodzi. Niezależnie od tego, w jakim stanie jest
    nasz kraj, w pierwszym rzędzie jego kondycja zależy od nas. To, czy będziemy
    potrafili uzdrowić gospodarkę to kwestia rozwiązań systemowych, które
    wprowadzić musimy sami. Fundusze z EU mogą co najwyżej zamortyzować początkowy
    szok reform i nic więcej. Przykład? Irlandia. Nieprawdą jest, że kraj ten
    skoczył w przód dzięki wejściu do Unii. Po akcesji jeszcze długo nic się nie
    zmieniało, Irlandia była jaka była. Irlandczycy zastosowali terapię, którą nasi
    związkowcy nazwaliby "szokową". Dopiero w jej wyniku, przy wykorzystaniu
    pewnych funduszy unijnych mających pomagać w walce z deficytem, gospodarka
    ruszyła pełną parą. PKB na mieszkańca to obecnie w Irlandii 120% średniej
    unijnej. Zupełnie innym przykładem jest Grecja. Też weszła, nic nie zmieniła w
    polityce wewnętrznej, przejadła wszystkie fundudze strukturalne i nadal jak
    było, tak jest.

    Dlatego właśnie piszę, że Unia może pompować w nas ciężkie miliardy Euro (co
    się nie stanie), a i tak bez reform, pieniądze te będą po prostu marnowane.

    --
    Michał Gancarski

  • 8. Data: 2002-12-18 17:04:08
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    > Dlatego właśnie piszę, że Unia może pompować w nas ciężkie miliardy Euro
    (co
    > się nie stanie), a i tak bez reform, pieniądze te będą po prostu
    marnowane.

    Zgadza się, bez mądrej polityki fiskalnej (mniejszych podatków) i likwidacji
    bezrobocia nie ruszymy do przodu !
    Unia za nas tego nie załatwi !

    Pozdrawiam
    Wrangler

  • 9. Data: 2002-12-18 17:09:00
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    > Ja moge Polske i Polaków podratować...
    > ... "jeno, żeby oni chcieli chcieć..."

    Ty już lepiej nie zabieraj głosu, ludzie Ci napisali co myślą o tym !!!!!

    PLONK and EOT !

    Wrangler

  • 10. Data: 2002-12-18 17:49:07
    Od: "Albert Jacher, MD ChosenByGod" <i...@p...onet.pl>

    A FollowUp to a message dated 18 Dec 2002 from pl.praca.dyskusje message-
    id= news:atqb7m$iiv$2@news.tpi.pl :

    > Ty już lepiej nie zabieraj głosu, ludzie Ci napisali co myślą o tym !!!!!

    Ja tez bede pisać co o tym mysle, bo do tego mnie wybrało Bóg.