PracaGrupypl.praca.dyskusjeLekceważenie kandydatów › Re: Lekceważenie kandydatów
    From: Tadeusz Zalewski <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Lekceważenie kandydatów
    Date: Wed, 11 Jan 2006 08:47:17 +0100

    W jedym miejscu piszesz, że statystyka dotyczy rżnych stanowisk na różne
    umowy. W innym miejscu, że to to samo stanowisko. Zdecyduj się.
    Praktycznie na każdy punkt, o którym wspomniałeś, można by polemizować.
    Ale to o jakich stanowiskach mówimy sporo by wyjaśniało. Co innego jak
    zatrudniasz szwaczkę do fabryki z okolicy młych miejscowości i wsi, a co
    innego jak zatrudniasz analityka finansowego do centrali w Warszawie.
    Napewno w tek kwestii się zgadzamy, dlatego wcześniej pisałem, że nie ma
    co uogólniać z Twojej statytyki.

    > Chcesz dostać pracę? Wczuj się w rolę tego, kto Cię zatrudnia.

    No mi się ten pogląd raczej nie podoba. Uważam, że lepiej jak każdy
    byłby sobą i szczerze prawdę mówił. A obecnie na rynku pracy często jest
    tak, że wiekszość mówi to co strona przeciwna chciałaby usłyszeć. Jak
    widzę LM czy CV to śmiać mi się chce. Tak samo jak widze ogłoszenia o
    pracę. Nie mówię, że wszystkie tak wyglądają i osobiście wydaje mi się,
    że sytuacja się poprawia.