PracaGrupypl.praca.dyskusjeLekceważenie kandydatów › Re: Lekceważenie kandydatów
  • Data: 2006-01-12 06:46:26
    Temat: Re: Lekceważenie kandydatów
    Od: Tadeusz Zalewski <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jan Kowalski wrote:
    > Jaśniej już nie mogę.

    Nie chodzi o jaśniej tylko o precyzyjniej. Matematyki nie oszukasz. A
    Twoje statystyki nadal niewiele mówią, bo nie podałeś czy to szwaczki
    czy analitycy finansowi.

    > nie ma tak, że jedna strona
    > jest "be", bo po obu pracują te same osoby.

    Absolutnie się z Toba zgadzam w tej kwestii.

> [...]
    > sprawdzi. Znam przypadki tworzenie się zespołu wspaniałych
    > programistów, ale nikt nie chce pracować na ich programach. Kod
    > rewelacyjny, znajomość narzędzi idealna, a całość - finansowa
    > klapa. Na większość stanowisk proces rekrutacji ma całkiem inny
    > cel: wyłapać tych, co będą pracowali zgodnie z priorytetami
    > pracodawcy. Reszty można nauczyć, ale tego raczej nie - to jest
    > ściśle zależne od wrodzonej (lub nabytej długoterminowo)
    > osobowości. "Czuj jak myśli ten, z którym chcesz coś załatwić",
    > - to jedyny sposób na sukces. Nie tylko w rekrutacji, sprzedaży,

    Mi chodzi o takie przypadki, że pracownik za wszelką cenę chce dogodzić
    przełożonemu/pracodawcy bo tamten tego oczekuje. Ja jak coś jest
    niemożliwe to mówię że jest niemożliwe. A nie, że zobaczę co da się z
    tym zrobić. No ale możliwe, że to skrajny przypadek przytoczyłem.
    Oczywiście, że z reguły nie pracujesz dla siebie, tylko żeby coś
    wytworzyć/wykonać jakąś usługę, i trzeba spełnić wymagania. Jeszcze mi
    się nie zdażyło, żeby ktoś nie był zadowolony ze współpracy ze mną.