PracaGrupypl.praca.dyskusjeLekceważenie kandydatów › Re: Lekceważenie kandydatów
  • Data: 2006-01-11 07:55:47
    Temat: Re: Lekceważenie kandydatów
    Od: Tadeusz Zalewski <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kira wrote:
    > Doprowadzenie do stanu, w którym jakby nie patrzeć jednak
    > pracownik, prezentuje w stosunku do jakby nie patrzeć ;)
    > przełożonego, podejście analogiczne do *sąsiada rolnika*,
    > jest dość typowym ale jednak nadal błędem zarządzania.

    Ja tylko napisałem, że traktuję jednego i drugiego jak człowieka w
    sensie człowieczeństwa. Prezesa szanuję za to jak firmą kieruje, a
    rolnika za to jak prowadzi gospodarstwo. W obu przypadkach widzę też
    różne wady.
    Jednak prezes firmy nie jest dla mnie jakąś super ważną osobistością w
    porównaniu z rolnikiem. Każdy z nich działa w swoim obszarze i radzą
    sobie całkiem nieźle. Nie widzę w takim sposobie patrzenia na
    przełożonego błędu zarządzania pracownikiem.