PracaGrupypl.praca.dyskusjeLekceważenie kandydatów › Re: Lekceważenie kandydatów
  • Data: 2006-01-10 22:34:15
    Temat: Re: Lekceważenie kandydatów
    Od: Qlfon <r...@X...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czesc!
    gromax napisał(a):

    > to taka mała sugestia na - zauważoną przeze mnie w podtekście - pretensję do
    > świata "dlaczgo nie walicie do mnie drzwiami i oknami"
    I wszystko swieta prawda! Sam pracowalem w CC to cos tam wiem i jakies
    tam studia niestety kierunkowe skonczylem:( Ale nie byloby chyba niczym
    strasznym zaorientowac sie ze czlowiek naprawde nie moze rozmawiac w
    danej chwili i dac mu jednak szanse? A podtekst faktycznie dobrze
    odczytany. Mam dola bo pomimo super warunkow pracy tesknie za czasami
    kiedy to zasuwalem na budowie na poludniu USA i po prostu bylem
    szczesliwy... Moze mi minie:)
    --
    Zdrowia!
    Q.