PracaGrupypl.praca.dyskusjeLekceważenie kandydatów › Re: Lekceważenie kandydatów
  • Data: 2006-01-11 20:51:58
    Temat: Re: Lekceważenie kandydatów
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Hmm... a co powinno się robić z otrzymaną wizytówką? Ja bym zerknął co
    > na niej mniej więcej jest i schował.
    jak jesteś na jakimś spotkaniu i ktoś cię "poczęstuje" wizytówką to po
    pierwsze, nalezy się odwdzieczyć własną a tą poczęstowaną opłożyć przed
    sobą na stole.
    Bo skoro jest wizytówka, to znaczy że to pierwsze spotkanie. a to znaczy, że
    rozmówcy nie znasz. a to znaczy, że możesz popełnić gafę np. w imieniu
    rozmówcy.
    wizytówka sobie lezy przed tobą i już, czasem możesz na nią zerknąć

    --
    ---- to tylko moje zdanie ---