PracaGrupypl.praca.dyskusje › L'Oreal- zna ktos szczegoly co do tej firmy?

  • 1. Data: 2002-10-07 12:44:52
    Temat: L'Oreal- zna ktos szczegoly co do tej firmy?
    Od: "Kamila Górecka" <k...@N...gazeta.pl>

    Witam
    Wiecie moze jak przebiega proces rekrutacji, jak sie tam pracuje, jakie sa
    zarobki, jakich ludzi lubia?
    Pytam, bo zglosilam sie przez internet jakis miesiac temu i teraz jest odzew
    a next monday spotknie z panem z HR. Prosze o wszelkie przydatne info.
    Dzieki
    Pozdrawiam
    Kamila

  • 2. Data: 2002-10-07 13:59:12
    Temat: Re: L'Oreal- zna ktos szczegoly co do tej firmy?
    Od: "Marcin Ozdzinski" <mozdzins@sim+net.pl>

    Użytkownik "Kamila Górecka" <k...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:anrvk3$fds$1@news.gazeta.pl...
> [...]
    odzew
    > a next monday spotknie z panem z HR. Prosze o wszelkie przydatne info.
    Z ciekawości aplikowałaś na jakieś konkretne stanowisko czy tak ogólnie ???

  • 3. Data: 2002-10-08 17:36:41
    Od: "Kamila Górecka" <k...@N...gazeta.pl>

    Marcin Ozdzinski <mozdzins@sim+net.pl> napisał(a):

    > Z ciekawości aplikowałaś na jakieś konkretne stanowisko czy tak ogólnie ???

    Aplikowalam przez ich glowny ogolnoswiatowy (jesli tak sie mozna wyrazic)
    serwis interentowy. Odzew nastapil po jakims 1,5 miesiaca.
    pozdrawiam
    Kamila

  • 4. Data: 2002-10-14 09:43:08
    Od: " gretchen" <g...@N...gazeta.pl>

    Byłam na 3 rozmowach w tej firmie - dziwni ludzie.
    Pan Paweł Konieczny (Szef HR) jest osobą niezbyt przyjemną - podobno go tam
    nikt nie lubi, bo źle traktuje pracowników (a na pewno swoje bezposrednie
    podwładne, czego sama byłam świadkiem). Na oko ma jakieś 35 lat. Jest chyba
    kawalerem i musi gdzieś wylać swoje frustracje...

    Pierwsza rozmowa właśnie z panem Pawłem była bardzo konkretna (do marketingu).
    Przeszłam dalej, miałam rozmowę (po angielsku)z panią Anna Magre czy coś
    takiego. Też było ok - była konkretna i przeszłam dalej - do etapu z głównym
    szefem - francuzem, panem Bondie. A tu mała niespodzianka: powiedział, że się
    nie nadaję do tej pracy, bo jestem za bardzo kreatywna i obrotna (!!!).
    Rozmowa trwała jakieś 20 minut (po angielsku).

    Mój znajomy był tam przedstawicielem handlowym - zrezygnował po pół roku, bo
    atmosfera była straszna. Każdy przedstawiciel był dla drugiego wrogiem, a Pan
    Koniecznego wspomina bardzo źle.
    Podobno w biurach (marketing) siedzi się w open space i nikt nie może się do
    nikogo odezwać. Rygor niesamowity.
    Poza tym mało płacą.