PracaGrupypl.praca.dyskusje › Rozwiazanie umowy, UZ

  • 1. Data: 2002-10-07 07:58:56
    Temat: Rozwiazanie umowy, UZ
    Od: Dariusz G <dgolab@nospam_pertus.com.pl>

    Witam

    Pracuje w pewnej firmie na umowe-zlecenie. Obowiazuje mnie
    dwutygodniowy okres wypowiedzenia. Oczywiscie istnieje mozliwosc
    rozwiazania umowy za porozumieniem stron.

    Mam pytanie:
    Co mi grozi jesli odejde z firmy przed zakonczeniem okresu
    wypowiedzenia ? (szef nie zgodzi sie na rozwiazanie umowy za
    porozumieniem stron)

    Pozdrawiam
    Darek

  • 2. Data: 2002-10-07 22:14:55
    Temat: Re: Rozwiazanie umowy, UZ
    Od: b...@a...pl

> [...]
    > Co mi grozi jesli odejde z firmy przed zakonczeniem okresu
    > wypowiedzenia ? (szef nie zgodzi sie na rozwiazanie umowy za

    Jeśli w umowie nie masz żadnych kar na wypadek rozwiązania wcześniejszego umowy
    to w przypadku gdy "odejdziesz" przed zakończeniem okresu wypowiedzenia a
    zleceniodawca wykaże że poniósł szkodę z tego tytułu to może Ci grozić
    odszkodowanie. Sprawdź dokładnie umowę w aspekcie w/w ewentualnych kar. Gdyby
    były to zalezy to od ich konstrukcji ale co do zasady to i tak zleceniodawca
    musiałby wykazać szkodę. Pozdrawiam Beata

  • 3. Data: 2002-10-07 22:29:04
    Od: "Tod" <t...@p...onet.pl>

    odejsc mozna takze z waznych powodow.

  • 4. Data: 2002-10-08 06:00:40
    Od: Dariusz G <dgolab@nospam_pertus.com.pl>

    Dnia Tue, 8 Oct 2002 00:29:04 +0200, "Tod" <t...@p...onet.pl>
    napisał(a):

    >odejsc mozna takze z waznych powodow.

    Czy slusznie zakladam, ze waznym powodem nie jest nowa, lepsza praca ?

    Pozdrawiam
    Darek