PracaGrupypl.praca.dyskusjeL'Oreal- zna ktos szczegoly co do tej firmy? › Re: L'Oreal- zna ktos szczegoly co do tej firmy?
    From: " gretchen" <g...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: L'Oreal- zna ktos szczegoly co do tej firmy?
    Date: Mon, 14 Oct 2002 09:43:08 +0000 (UTC)

    Byłam na 3 rozmowach w tej firmie - dziwni ludzie.
    Pan Paweł Konieczny (Szef HR) jest osobą niezbyt przyjemną - podobno go tam
    nikt nie lubi, bo źle traktuje pracowników (a na pewno swoje bezposrednie
    podwładne, czego sama byłam świadkiem). Na oko ma jakieś 35 lat. Jest chyba
    kawalerem i musi gdzieś wylać swoje frustracje...

    Pierwsza rozmowa właśnie z panem Pawłem była bardzo konkretna (do marketingu).
    Przeszłam dalej, miałam rozmowę (po angielsku)z panią Anna Magre czy coś
    takiego. Też było ok - była konkretna i przeszłam dalej - do etapu z głównym
    szefem - francuzem, panem Bondie. A tu mała niespodzianka: powiedział, że się
    nie nadaję do tej pracy, bo jestem za bardzo kreatywna i obrotna (!!!).
    Rozmowa trwała jakieś 20 minut (po angielsku).

    Mój znajomy był tam przedstawicielem handlowym - zrezygnował po pół roku, bo
    atmosfera była straszna. Każdy przedstawiciel był dla drugiego wrogiem, a Pan
    Koniecznego wspomina bardzo źle.
    Podobno w biurach (marketing) siedzi się w open space i nikt nie może się do
    nikogo odezwać. Rygor niesamowity.
    Poza tym mało płacą.