PracaGrupypl.praca.dyskusje › Paszport

  • 1. Data: 2002-10-06 16:39:04
    Temat: Paszport
    Od: "Tomasz Jaszowski" <t...@t...t16.ds.pwr.wroc.pl>

    Moze NTG, ale jest tu sporo GC i moze ktos sie juz z tym spotkal i mi cos
    podpowie.

    otoz kiedys dostalem wize do USA na 10 lat... wiza jest jeszcze wazna z
    8lat, ale konczy mi sie w lutym/kwietniu waznosc paszportu... co zrobic zeby
    nie stracic waznosci wizy? do konsulatu jechac i przekleic?(jesli tak to ile
    to moze kosztowac), czy moze mam jezdzic z nowym i starym paszportem?

    poradzcie cos :)

    --
    Tomek

  • 2. Data: 2002-10-06 16:56:28
    Temat: Re: Paszport
    Od: "skinny" <f...@a...net>

> [...]
    ile
    > to moze kosztowac), czy moze mam jezdzic z nowym i starym paszportem?

    z nowy i starym paszportem i ok
    Upewnij sie w konsulacie

    PZDR

    Skinny

  • 3. Data: 2002-10-06 17:12:05
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <anpovl$i9j$1@panorama.wcss.wroc.pl> Tomasz Jaszowski napisał(a):
> [...]
    > to moze kosztowac), czy moze mam jezdzic z nowym i starym paszportem?

    Jeździsz ze starym paszportem, inaczej to ciężko... Niestety nie przeklejają,
    chyba że w wyjątkowych przypadkach. Dlatego paszportu z wizą pilnuje się jak oka
    w głowie, bo w terminie ważności starej, nowej wizy nie dostaniesz.
    --
    Samotnik
    Zapisz się na listę 'Radio z Twarzą' - codziennie świeże nowinki z

  • 4. Data: 2002-10-06 17:17:22
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Sun, 6 Oct 2002 17:12:05 +0000 (UTC), Samotnik
    <s...@s...eu.org> zakodował:

    >Jeździsz ze starym paszportem, inaczej to ciężko... Niestety nie przeklejają,

    Warto przypilnować, żeby jakiś urzędnik z rozpędu nie przedziurkował
    też wizy razem z całym paszportem.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 5. Data: 2002-10-06 21:23:35
    Od: "109176" <a...@g...net>

    > Warto przypilnować, żeby jakiś urzędnik z rozpędu nie przedziurkował
    > też wizy razem z całym paszportem.

    No wiec ja mialam ten sam problem, pojechalam do konsulatu, gdzie zdalam
    stary paszport i nowy. Do tego pokwitownaie zaplacenia (nie pamietam ile),
    zdjecie i krotkie podanie. Starej wizy nikt nie dziurkowal tylko przybito
    pieczatke "cancelled without prejudice" A w ciagu dwoch dni dostalam poczta
    paszport z nowa wiza, i to na nowych 10 lat!
    Dodam tylko, ze konsulat w Berlinie, wiec w Polsce moze byc to troche
    bardziej skomplikowane.
    Ale najlpiej zadzown i sie dowiedz.
    Pozdrawiam
    Ania

    GG 5287751
    ICQ 168374238

  • 6. Data: 2002-10-06 22:04:22
    Temat: Re: Paszport -dzieki
    Od: "Tomasz Jaszowski" <t...@t...t16.ds.pwr.wroc.pl>

    Użytkownik "Tomasz Jaszowski" <t...@t...t16.ds.pwr.wroc.pl> napisał w
    wiadomości news:anpovl$i9j$1@panorama.wcss.wroc.pl...

  • 7. Data: 2002-10-07 06:07:42
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "Tomasz Jaszowski" <t...@t...t16.ds.pwr.wroc.pl> writes:

> [...]
    > to moze kosztowac), czy moze mam jezdzic z nowym i starym paszportem?

    musisz to zalatwic w konsulacie.

    jazda z dwoma paszportami, w tym jeden z wazna wiza a sam
    przeterminowany, nie zda egzaminu.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 8. Data: 2002-10-07 07:31:48
    Od: "Dariusz Buba" <d...@s...pl>

    > jazda z dwoma paszportami, w tym jeden z wazna wiza a sam
    > przeterminowany, nie zda egzaminu.

    Bzdura

    Bylem w Stanach z dwoma paszportami (wize mialem w starym).

    Poza tym kumpel, ktory niedawno otrzymywal wize i pytal sie o to, dostal z
    konsulatu kartke z informacja, ze wiz nie przebijaja do nowego paszportu
    i ze wiza w paszporcie, ktorego termin waznosci sie skonczyl jest dalej
    wazna o ile nie jest uszkodzona (przedziurawiona) i nie ma pieczatki
    "cancelled"

    Pozdrawiam

    Darek

  • 9. Data: 2002-10-07 09:38:54
    Od: "109176" <a...@g...net>

> [...]
    > i ze wiza w paszporcie, ktorego termin waznosci sie skonczyl jest dalej
    > wazna o ile nie jest uszkodzona (przedziurawiona) i nie ma pieczatki

    To prawda, mi tez tak powiedzieli, ale wolalam sobie ta wize dac do nowego
    paszportu, bo na granicy roznie bywa - zwlaszcza, ze nowy paszport mam na
    inne nazwisko. No ale to ostatnie mezczyzn raczej nie dotyczy:)

    Pozdrawiam
    Ania

  • 10. Data: 2002-10-07 22:33:30
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "Dariusz Buba" <d...@s...pl> writes:

    > Bzdura
    >
    > Bylem w Stanach z dwoma paszportami (wize mialem w starym).

    a ja wize australijska musialam sobie zalatwic "przesadzona" ze
    starego paszportu do nowego.
    cala operacja zajela pol godziny, stawiasz sie ze starym paszportem,
    nowym, wypelniasz stosowny papior i juz.
    (konsulat australijski w los angeles).

    ja bym jednak sprawdzila, bo jesli chodzi o wize amerykanska to sie
    przepisy mogly zmienic po 11 wrzesnia.