PracaGrupypl.praca.dyskusjeKto to jest informatyk? › Re: Kto to jest informatyk?
    From: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Kto to jest informatyk?
    Date: Wed, 11 May 2005 14:08:02 +0200

    Dnia Wed, 11 May 2005 13:36:23 +0200, Kira <c...@-...pl>
    napisał:

    > Re to: krzysztofsf [Wed, 11 May 2005 13:06:35 +0200]:

    > No nie wiem, zdaje sie ze na absolwenta sie nie nada ;)

    Mi akurat nie chodzi wylacznie o absolwentow, a o realne preferencje
    pracodawcow przy zatrudnianiu ludzi z doswiadczeniem.

    > LOL. Chyba zaczne takie firmy kolekcjonowac :)

    Nie podal nazwy ani branzy.Ale mozesz zrobic przy okazji taki test, jesli
    nie szkoda ci pieniedzy na znaczki pocztowe, lub nawet darmo, odpowiadajac
    na ogloszenie mail.
    Podeslij na kilka rekrutacji swoje CV rzeczywiste, oraz na te same
    rekrutacje Cv zmienione - zeby daty ukonczenia szkol pasowaly do wieku
    40-kilka lat,dodaj jakis zaklad w ktorym "pracowalas" na poczatku lat
    90-ych a kwalifikacje i pozniejsze doswiadczenia sie okrywaly.

    Porownaj, z ilu ofert odpowiedza na obie aplikacje.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##