PracaGrupypl.praca.dyskusjeKto to jest informatyk? › Re: Kto to jest informatyk?
  • Data: 2005-05-11 16:11:39
    Temat: Re: Kto to jest informatyk?
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "KrZyHo" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:d5t9ji$phs$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Nie wiem czy zauwazylas ale nie wszyscy mieszkaja w duzych miastach. Ja
    > obecnie szukam roboty w mniejszym i duzym , a w zadnym nei znalazlem:<,
    > Technik informatyk, mgr historii, podyplomowe informatyczne (w trakcie)
    > i co ty na to?. Dodam ze to nei tylko papierki, ale i rozne umiejetnosci,
    > od robienia stron ( HTML - podstawa:>, FLASH,programy graficzne, itp itd.
    > rozwiazywanie problemow.
    > Masz na to rade??

    Mam - zdobadz jakies bardziej wyspecjalizowane kwalifikacje albo stan sie
    bardzo dobry w tym, co umiesz, bo sorry, ale zestaw HTML+Flash + programy
    graficzne na poziomie poprawnego wykonania zna obecnie mnostwo ludzi, do
    tego niektorzy z wyksztalceniem kierunkowym. Agencje interaktywne rzucaja
    sie na tych, ktorzy sa wybitni, ale juz sredniakom na tym rynku ciezko,
    jesli nie maja kontaktow. Rozwiazywania "problemow z komputerem" dotyczy to
    samo - glowny admin w banku to elita, ale drobnice na rynku obsluguja
    licealisci i studenci. Jak sprzedajesz swoja prace, to musisz tak jak firma
    sprzedajaca produkt miec swoj "punkt przewagi nad konkurencja".

    I.