PracaGrupypl.praca.dyskusjeKto to jest informatyk? › Re: Kto to jest informatyk?
  • Data: 2005-05-11 12:16:34
    Temat: Re: Kto to jest informatyk?
    Od: " Marek" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl> napisał(a):

    > W jednej z ksiazek Heinleina jest przepyszna anegdota "na temat".
    >
    > Gosc cale zycie pracowal w magistracie jako "przacownik fizyczny".
    > jego zadanie polegalo na codziennym polerowaniu mosieznej armaty stojace=
    > j =
    >
    > przy wejsciu do magistratu.
    > Po kilkunastu latach, facet przyszedl do urzedu z podaniem, ze chce kupi=
    > c =
    >
    > na wlasnosc ta armate.
    > Na pytanie "po co mu ona?", odpowiedzial - "Chcialbym wreszcie pracowac =
    > na =
    >
    > swoim.".

    Jasne :) Tyle, że ja mam problem :) Nie mogę sobie kupić firm, w których
    pracowałem :) Dlaczego tak się samoograniczam? Ano dlatego, że nikt mi
    nie da tak dużej pożyczki :)) Poza jedną, wszystkie firmy były o zasięgu
    ogólnopolskim - trochę dużo tych mosiężnych (i nie tylko) ozdóbek
    do kupienia :))

    Marek