PracaGrupypl.praca.dyskusjeKto to jest informatyk? › Re: Kto to jest informatyk?
  • Data: 2005-05-11 16:58:03
    Temat: Re: Kto to jest informatyk?
    Od: Kira <c...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: KrZyHo [Wed, 11 May 2005 17:47:02 +0200]:

    > Technik informatyk, mgr historii, podyplomowe informatyczne
    > (w trakcie) i co ty na to?.

    A ja na to z banalnym pytaniem:

    To KTO Ty wlasciwie jestes? Historyk? Informatyk? Ktos jeszcze
    zupelnie inny? Gdzie Cie tak w zasadzie wpasowac?

    Przyznaje, mialabym niezla zagwostke czego Ty wlasciwie chcesz
    gdybys do mnie papiery zlozyl.

    > Dodam ze to nei tylko papierki, ale i rozne umiejetnosci,
    > od robienia stron ( HTML - podstawa:>, FLASH,programy
    > graficzne, itp itd. rozwiazywanie problemow.
    > Masz na to rade??

    No ja mam: okresl sie jakos konkretnie kto Ty jestes
    i czym chcesz sie zajmowac. Pracodawca widzac taki
    zestaw odlozy po prostu podanie na bok i zajmie sie
    tymi konkretnymi, ktorzy wiedza w czym sa dobrzy
    i czego chca.

    Kira