PracaGrupypl.praca.dyskusjeKto to jest informatyk? › Re: Kto to jest informatyk?
  • Data: 2005-05-11 16:43:49
    Temat: Re: Kto to jest informatyk?
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik " Marek" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:d5sol7$923$1@inews.gazeta.pl...

    > sobie klientów.
    > Ja - bo to chodzi o mnie - jestem 100% najemnym! Ja nie umiem załatwiać,
    > zdobywać klientów, walczyć o klienta, nie umiem sprzedawać. Umiem dobrze
    > wykonywać to, co w skrócie opisałem wyżej.
    > Ja nie mam prawa jazdy ze wzgledów zdrowotnych i prawdopodobnie mieć go
    > już
    > nie będę.
    > Mam zaawansowaną wieloletnią nerwicę i wadę wymowy - czy taki ktoś jest
    > wiarygodny jako szukający klienta przedstawiciel firmy własnej lub
    > pracodawcy???

    Wlasciciel firmy z reguly zatrudnia ludzi, ktorzy wykonuja za niego to,
    czego on nie umie, nie chce lub nie ma czasu robic.

    Przy zakladaniu firmy rzeczywiscie sa dwie drogi - albo masz te przebojowosc
    i jestes swoim wlasnym marketingowcem, handlowcem itd. i do tego masz pomysl
    na dzialalnosc, albo nie masz tej przebojowosci, za to masz kapital - wtedy
    "kupisz" sobie ludzi majacych cechy i umiejetnosci, ktorych Ty nie
    posiadasz, a nawet kupisz pomysl, jesli go nie masz. Jak nie masz ani
    jednego, ani drugiego, to jedynym wyjsciem jest to, co radzila Kira - znajdz
    grupe ludzi, z ktorymi wspolnie da sie zlozyc do kupy wszystkie potrzebne
    umiejetnosci, rowniez te marketingowe i ktorzy nie majac i tak innej
    propozycji beda mieli chec zainwestowac swoja prace na poczatek za darmo. W
    branzy, o ktorej mowisz, nie trzeba inwestowac wielkiej kasy we wlasny
    sprzet, bo swiadczy sie uslugi na sprzecie klienta - to olbrzymia przewaga
    wobec takich branz jak np. gabinet kosmetyczny, gdzie bez kosztownego
    wlasnego sprzetu ani rusz.

    I.