PracaGrupypl.praca.dyskusje › Koniec pracy...

  • 21. Data: 2004-02-01 12:43:02
    Temat: Re: Koniec pracy...
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    news:bviiml$n7$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > - urlop bezpłatny dokładnie jest NICZYM - to, że w nazwie ma urlop nie
    > jest jakimś plusem - nie dostajesz już pensji, nie masz liczonego tego
    > okresu do stażu, nie jesteś ubezpieczony;

    Za kazdy miesiac urlopu bezplatnego w roku traci sie prawo do 1/12
    przyslugujacego w danym roku urlopu wypocznkowego (dotychczas tak bylo).
    Jesli autor watku nie wybierze urlopu za styczen, to ten bezplatny powinien
    sie tym pokryc z wypoczynkowym.

    --
    pzdr. Krzysztof

    ##CV## http://kch.spec.pl ##
    $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

    > Flyer
    > --
    > Szukam roboty - zdolny i chętny, z doświadczeniem w łączeniu wody z
    > ogniem i wykonywaniu niewykonalnego. ;)

    ---

  • 22. Data: 2004-02-01 23:39:16
    Od: "M&M" <ainom@buziaczek_nospam.pl>

    > wyslac na ten czas na urlop bezplatny - czy moze?

    Pracodawca moze udzielic pracownikowi urlop bezplatny tylko na jego pisemny
    wniosek.
    Skoro juz strony uzgodniły, ze stosunek pracy zostanie rozwiązany na mocy
    porozumienia stron i masz to na pismie - nie zgadzaj sie na urlop bezplatny.
    Powiedz, ze chcesz przychodzic do pracy, najwyzej wybierz urlop za 2004 r
    (2 - 3 dni),albo idź na zwolnienie lekarskie.

    > Czy mam szanse, ze otrzymam zasilek (pracowalem 4 lata)?

    Tak.Trzy miesiace po zarejestrowaniu w UP.(3 m-ce to okres karencji z racji
    porozumienia stron)

  • 23. Data: 2004-02-02 06:43:21
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Sun, 01 Feb 2004 12:17:09 +0100, Kaizen
    <x...@c...sz> zakodował:

    >Nie masz obwiązku się na to godzić. Może za to zwolnić Cię z obowiązku
    >świadczenia pracy lub wysłać na urlop wypoczynkowy (nawet bez Twojej
    >zgody) - ale wtedy należy Ci się wynagrodzenie.

    Ooops. Jakiś nieprzytomny byłem pisząc to.
    Przy porozumieniu nawet na wypoczynkowy nie może "na siłę". Tylko przy
    wypowiedzeniu.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775