PracaGrupypl.praca.dyskusje › Komentarz do PPO bez moderacji.

  • 71. Data: 2004-08-22 21:34:02
    Temat: Re: Komentarz do PPO bez moderacji.
    Od: DT <d...@A...pl>

    On 22 Aug 2004 21:11:13 GMT, Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>
    wrote:

    >Zaiste interesujące. A możesz nam powiedzieć gdzie dokładnie mamy
    >te stołki w SGH?

    Pod tyłkami ? Wybacz, nie odpowiem Ci dokładniej, nie chce mi się w
    tym temacie grzebać...

    >Marcin Dąbrowski to członek władz SGH? Równie fascynujące. Powinieneś
    >to koniecznie zgłosić do Centrum Informacji Aferalnej Samoobrony.
    >Do Jędrka.

    On chyba [też] jest na urlopie. Chyba, że masz dokładniejsze dane -
    wracaliście razem ?

    W Twojej _binarnej_ ocenie rzeczywistości cytowane ogłoszenie SGH
    spełnia czy nie wymogi formalne ?

    Śmiać mi się trochę chce, ale co tam:

    "MARCIN DĄBROWSKI
    Autor jest kierownikiem Centrum Rozwoju Edukacji Niestacjonarnej w
    Szkole Głównej Handlowej i dyrektorem Fundacji Promocji i Akredytacji
    Kierunków Ekonomicznych."

    Nie - odszczekuję. Pan Marcin Dąbrowski NIE jest członkiem władz SGH.
    Nie jest też [chyba] rektorem, dziekanem, ani w ogóle pewnie w KRS
    uczelni nie występuje, więc masz całkowitą rację - mój błąd ;-)

    A Was co ? Zwolnili (Darka przynajmniej) od PRu i Rzecznika ? Fakt
    jest faktem, że do PR-u to wy się obaj - bez urazy - nie bardzo... Do
    kupażu może...

    Pozdrawiam, miłego urzędowania w oczekiwaniu na następny urlop życzę.

  • 72. Data: 2004-08-22 21:40:37
    Od: DT <d...@A...pl>

    On Sun, 22 Aug 2004 23:19:02 +0200, Tomasz Brzeziński
    <s...@p...onet.pl> wrote:

    >Użytkownik "DT" <d...@A...pl> napisał w wiadomości
    [...]
    >Sigurd
    >PS. Tobie za to na pewno się znaczki rozjechały (utf-8) ;-P
    Ja mam od 10 lat to samo: "Eastern Europe (us-ascii, ISO-8859-2,
    utf-8) - w tej właśnie kolejności.

    Poświęciłem kiedyś 45 min. na skonfigurowanie czytnika (polska strona
    ogonkowa była wtedy w powijakach, albo wcale) - "Działa od przed
    wojny".

    Jesteś pierwszy, który mnie cytuje i się "rozjechało", musiałeś się
    mocno postarać.

  • 73. Data: 2004-08-22 21:49:36
    Od: amfora <a...@i...pl>

    DT <d...@a...pl> wrote:

    > Władze SGH mają tyle wspólnego z moderowaniem, że moderatorzy grzeją
    > stołki SGH m.in. podczas moderowania, stąd są od nich "nieco"
    > zależni...

    Zaprawdę powiadam Ci, biedny człowiecze, błądzisz.
    Informacje, które próbujesz sprzedać w tym i kolejnych postach są, delikatnie
    mówiąc, nieprawdziwe.

    amf.

    --
    ./|\. http://akson.sgh.waw.pl/~ad20082/ ./|\.
    Błogosławiony ten, co nie mając nic do powiedzenia,

  • 74. Data: 2004-08-22 21:56:09
    Od: Tomasz Brzeziński <s...@p...onet.pl>

    > Ja mam od 10 lat to samo: "Eastern Europe (us-ascii, ISO-8859-2,
    > utf-8) - w tej właśnie kolejności.

    To zła kolejność.

    > Jesteś pierwszy, który mnie cytuje i się "rozjechało", musiałeś się
    > mocno postarać.

    a widziałeś SWÓJ post? Nie musiałem się szczególnie starac, był w
    nieprawidłowym kodowaniu.

    A tak btw. to czy przez wycięcie najważniejszej częsci postu mam rozumieć,
    że nie postąpisz zgodnie z tym, co tacy staromodni ludzie jak ja nazywają
    górnolotnie "honorem" i nie przeprosisz moderatorów za oszczerstwa?

    Sigurd

  • 75. Data: 2004-08-22 22:35:32
    Od: DT <d...@A...pl>

    On Sun, 22 Aug 2004 23:56:09 +0200, Tomasz Brzeziński
    <s...@p...onet.pl> wrote:

    [...]

> [...]
    >że nie postąpisz zgodnie z tym, co tacy staromodni ludzie jak ja nazywają
    >górnolotnie "honorem" i nie przeprosisz moderatorów za oszczerstwa?

    Nie, przykro mi - nie postąpię, bo nie widzę powodu. Niezależnie od
    tego, co i skąd Ci się wygooglało pełny nagłówek postu cytuję poniżej
    i całkowicie uzasadnia on to, co napisałem.

    I na Twoje drugie pytanie - tak - widziałem swoje posty. W
    odpowiedziach i cytatach - było ok - na razie nie widzę powodu by coś
    zmieniać - kolejność jest w porządku - zawsze gdy piszę bez polskich
    znaków chcę, by mnie czytali "po us". Przy poście z pliterkami ma się
    przestawić na "właściwe" ISO. Wybacz, nie piszę i nie czytam tylko
    grup .pl, nie mam ochoty na tłumaczenie całemu światu co to jest
    kodowanie polskich znaków, ani na konfigurowanie kilku
    czytników/profili dla grup w różnych językach - nie mam na to ani
    ochoty, ani czasu...

    A tak btw - IMHO staromodni ludzie dość oszczędnie szafowali pojęciem
    honoru i starali się go nie nadużywać m.in. dlatego, że jakakolwiek
    próba wyjaśnienia spraw "honorowych" w przypadkach spornych groziła
    dziurą w marynarce. Może więc następnym razem przed takimi
    pomówieniami "nieco" dokładniej sprawdzałbyś stan faktyczny, co Ty na
    to ?

    From: "Marcin D?browski" <m...@s...waw.pl>
    Newsgroups: pl.praca.oferowana
    Subject: Metodyk nauczania online (etat), Warszawa
    Date: Mon, 12 Jul 2004 20:52:15 +0200 (CEST)

  • 76. Data: 2004-08-22 23:02:43
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Sun, 22 Aug 2004 21:34:02 GMT, DT <d...@A...pl> napisał:

    > W Twojej _binarnej_ ocenie rzeczywistości cytowane ogłoszenie SGH
    > spełnia czy nie wymogi formalne ?

    Posty pana dabrowskiego z sgh byly slane na poczatku czerwca i w lipcu -
    kodowanie bez zmain, jak na przykladzie. Prosze o podobne "znizkowe"
    traktowanie wszystkich postow dotyczacych pracy w Szczecinie.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 77. Data: 2004-08-23 06:48:28
    Od: Tomasz Brzeziński <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > tego, co i skąd Ci się wygooglało pełny nagłówek postu cytuję
    > poniżej i całkowicie uzasadnia on to, co napisałem.

    W nagłówku nie ma deklaracji kodowania. W treści nie ma pliterek. To jest
    forma, w których posty są przepuszczane.
    Chlapnąłeś coś, a teraz nie masz odwagi się do tego przyznać. No, albo
    jesteś za mało rozgarnięty, żeby to zrozumieć.

    A teraz piszesz w utf-8.
    EOT, bo tracę czas.

    Sigurd

  • 78. Data: 2004-08-23 17:30:28
    Od: Przemek Wrzesiński <p...@n...gazeta.pl>

    Pięknego dnia, a był to 22 sierpień (niedziela) 2004, osobnik ukrywający
    się pod pseudonimem DT w wiadomości
    <news:l93ii01qis1n9e11vhgjklcbh614nqrs3j@4ax.com> napisał/a:
    > Pod tyłkami ? Wybacz, nie odpowiem Ci dokładniej, nie chce mi się w
    > tym temacie grzebać...

    Jestem prezesem TPSA bo pisze przez news.tpi.pl, tylko gdzie ta pensja? ;D
    --
    Przemek
    http://photo.morsik.net

  • 79. Data: 2004-08-23 21:01:10
    Od: DT <d...@A...pl>

    On Mon, 23 Aug 2004 08:48:28 +0200, Tomasz Brzeziński
    <s...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >Chlapnąłeś coś, a teraz nie masz odwagi się do tego przyznać. No, albo
    >jesteś za mało rozgarnięty, żeby to zrozumieć.

    W nagłówku nie ma deklaracji kodowania. W temacie występuje pliterka.
    Według informacji podanych przez innych grupowiczów sytuacja się
    powtarzała. Ale co ślepemu po oczach.

    BTW - zauważyłeś, jak się Twoje posty cytują ? Coś jak moje po Twojej
    obróbce... Hmmm ciekawe dlaczego...

  • 80. Data: 2004-08-23 21:05:10
    Od: Tomasz Brzeziński <s...@p...onet.pl>

    > W nagłówku nie ma deklaracji kodowania. W temacie występuje pliterka.

    "Metodyk nauczania online (etat), Warszawa"
    Taki subject TY podałeś. Która to jest ta pliterka, bo już głupieję?

    > Ale co ślepemu po oczach.

    No, chyba faktycznie jestem ślepawy, bo patrzę i nie widzę.

    > BTW - zauważyłeś, jak się Twoje posty cytują ? Coś jak moje po Twojej
    > obróbce... Hmmm ciekawe dlaczego...

    To proste: ja cytuję w ISO Twoje posty zakodowane w utf. Ty uparcie cytujesz
    w utf moje posty zakodowane w iso.
    Oba się rozjeżdżają, ale to ja używam poprawnego kodowania (choć,
    oczywiście, swój ostatni post miałeś już poprawnie w iso).

    Sigurd