PracaGrupypl.praca.dyskusjeKombinujcie... by żyło się lepiej › Re: Kombinujcie... by żyło się lepiej
  • Data: 2010-01-28 19:11:00
    Temat: Re: Kombinujcie... by żyło się lepiej
    Od: badzio <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 28 Sty, 16:49, tomas <t...@b...pl> wrote:

    > Skoro wiekszosc polakow tych kwot nie moze osiagnac to po co sie glupio
    > klocisz?Srednia krajowa to nie 8tys...
    > Wiekszosc polakow marzy o wyjezdzie bo ceny po upadku PRL rosły
    > niewspółmiernie z dochodami.Dlatego non stop sa jakies strajki.
    > Rozumiem ze ty masz wiecej niz wiekszosc ale za granica tez mial bys
    > wiecej niz zwykly pracownik fizyczny...
    > Myslisz ze wszysdcy tam zarabiaja po 10tys?Dobry inzynier budowlany
    > ma w skandynawi dochody na poziomie 20tys...

    20tys czego? PLN czy NOK, SEN?
    I chcialbym Cie zmartwic. Nie wiem jak to jest w calej skandynawi ale
    w norwegii rozwarstwienie dochodow jest bardzo male. Roznice w
    zarobkach pomiedzy budowlancami, sprzataczkami, informatykami,
    lekarzami etc sa niewielkie, rzedu kilkunastu, moze 20 procent. Kadra
    zarzadzajaca ma juz ciut lepiej ale tez nie jest tak ze kierownik
    dzialu ma 2x niz szeregowy pracownik.
    Jak mieszkalem w Norwegii to wielokrotnie slyszalem Polakow,
    przechwalajacych sie ze na budowie wyciagaja 25-30tys zl miesiecznie
    (na reke)