PracaGrupypl.praca.dyskusjeKombinujcie... by żyło się lepiej › Re: Kombinujcie... by żyło się lepiej
  • Data: 2010-01-29 07:09:37
    Temat: Re: Kombinujcie... by żyło się lepiej
    Od: Wojtek <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    tomas pisze:

    > A podatki odprowadziles do ZUSU? :)
    Ja tak mam DG wiec musze. Oni pewnie nie.

    > W warszawie glazurnik potrafi wiecej wyciagnąć.
    > Za granica mieli by 12tys na reke :)
    > No coz mam jedna rade niech wszyscy lekarze , pielegniarki , policja
    > strazacy ,nauczyciele, urzednicy przekfalifikowują sie na budowlanców i
    > informatyków:)
    Jeden z miejscowy lekarz pediatrów za ok. 10-20min. wizyte bierze 80zl.
    Ma tych wizyt ok. 12 dziennie co daje blisko 30tys zl/ miesiac. + Kasa
    podatnikow za prace w szpitalu.

    Zona jest nauczycielem zarabia 2tys zl. netto. I naprawde jest
    zadowolona(ja i dziecko tez - pracauje w zasadzie na pol etatu).

    A co do pozostalych, jesli nie podoba im sie to co robia obecnie to
    niech sie przekwalifikują :)