PracaGrupypl.praca.dyskusjeKombinujcie... by żyło się lepiej › Re: Kombinujcie... by żyło się lepiej
  • Data: 2010-01-29 13:03:34
    Temat: Re: Kombinujcie... by żyło się lepiej
    Od: tomas <t...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mylisz koszty osobowe z kosztami firmowymi. W Polsce kilka lat temu
    > potrafiło się brać>1500 zł netto za _dzień_ pracy programisty.
    > Jak myślisz czy dzisiaj bierze się więcej, czy mniej?

    Kolega pracuje w Bialymstoku jako programista na stale w firmie
    i ma niecałe 3000zł na reke ale on jest naprawde dobry.Od tego odlicz
    kredyt na mieszkanie rozrywki.Zastanow sie teraz jakie to meczace na
    dluzszą mete.Nie kazdy chce wyjezdzac do Warszawy bo tam jest jeszcze
    drozsze zycie mam na mysli mieszkania a pozatym ludzie sa jacyc tacy
    dziwni...

> [...]
    > te 50-200?).
    >
    > Podsumowanie:
    > = 1200?
    > - 400?
    > - 150?
    > - 100?
    > - 200?
    > - 100?
    > - 50?
    > ------
    > = 1000?
    > Oszczędzasz jakieś 800 zł miesięcznie, a i to przy założeniu, że nie chorujesz
    > (leki), nie szalejesz z rozrywkami, żyjesz jak student i te lepsze życie

    Zazwyczaj zarobki sa na poziomie wiekszym.Chyba tylko idiota by
    wyjezdzal za granice zarabiac 800zł nie myslisz tak?

    > Możesz. Ale sukcesów Ci nie wróżę, bo się na tym nie znasz.

    Od tego sa fundusze inwestycyjne :)Inwestowac w lokate to głupota ,
    realne oprocentowanie lokat to moze max 3%.