PracaGrupypl.praca.dyskusjeKombinujcie... by żyło się lepiej › Re: Kombinujcie... by żyło się lepiej
  • Data: 2010-01-29 00:06:45
    Temat: Re: Kombinujcie... by żyło się lepiej
    Od: tomas <t...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak mieszkalem w Norwegii to wielokrotnie slyszalem Polakow,
    > przechwalajacych sie ze na budowie wyciagaja 25-30tys zl miesiecznie
    > (na reke)

    Bo to prawda , tyle ze oni siedza tam juz po 15 lat i maja niezle fuchy
    nie za 100nok.Zatrudniaja polakow(licz ze na polakach z polski zarabiają
    srednio 60nok/h jak nie wiecej ,a takich polaków przywoza sporo przeciez
    juz nie raz byl skandal ze mieszka na chacie 30 osbob.
    Gadalem z jakims inzynierem na budowie , powiedzial mi ze zwykli
    pracownicy na tej budowie maja 160nok , ja mu na to ze to duzo a on w
    smiech :)
    Musisz tez liczyc ze u nich za nadgodziny płacą podwójnie a
    wykwalifikowanemu pracownikowi na pewno nie szkodują :)