PracaGrupypl.praca.dyskusjeKombinujcie... by żyło się lepiej › Re: Kombinujcie... by żyło się lepiej
  • Data: 2010-01-29 23:27:58
    Temat: Re: Kombinujcie... by żyło się lepiej
    Od: tomas <t...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > I ten fragment dokładnie podsumowuje i szereguje Cię do jednej
    > z tych kategorii, które opisywałem. Sam się domyśl do której. :)

    Nic to nie zmienia ze daleko nam do unni europejskiej i ich standardów
    życia.Nasza demokracja dopiero rozkwita a to ze wstapilismy do unni
    odczuja dopiero nasze dzieci badz jeszcze starsze pokolenia.
    Ponoc w polsce odkryto jakies zloza gazu byc moze za 10-20 lat bedziemy
    bogaci ale to tylko przypuszczenia , narazie mozna byc tylko optymista
    i szukac lepszego zycia poza granicami... a jak ktos woli to moze zostac.