PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kolejni myśleli że za półdarmo można w Polsze ludzi zatrudniać...

  • 141. Data: 2006-09-20 20:15:44
    Temat: Re: O kosztach zycia, bylo: Re: Kolejni myśleli że za półdarmo można w Polsze ludzi zatrudniać...
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Nixe [Wed, 20 Sep 2006 19:45:34 +0200]:

    > A gdzie ja napisałam, że lepiej czy gorzej?

    W zasadzie to nigdzie powyżej, ale tutaj potwierdzasz moją
    interpretację twojego poprzedniego tekstu:

    > Dla kogoś może smakować tak samo - w sensie tak samo dobrze
    > lub tak samo źle.
    > I nie ma to nic wspólnego z kubkami smakowymi, a raczej z gustem
    > i upodobaniem.

    To w końcu tak samo-tak samo, czy tak samo-dobrze/źle?

    Kira

    --
    /(o\ : http://kira.wwt.pl :: http://cyber-girl.net :
    \o)/ GG: 1565217 :: I am what I am, I do what I want

  • 142. Data: 2006-09-20 20:18:00
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Nixe [Wed, 20 Sep 2006 19:41:02 +0200]:

    > Dobrze, nie mam zamiaru przekonywać Cię, że nie jest to regułą,
    > skoro sama wiesz lepiej.

    To jest akurat coś, na co cholernie zwracam uwagę przy zakupach,
    więc różnice cenowe między E-świństwami i normalnym jedzeniem są
    mi aż za dobrze znane. I te drugie *są* droższe, co w sumie jest
    dość logiczne, jako że proces produkcji musi tu być ciut bardziej
    skomplikowany niż nafaszerowanie chemią żeby się nie psuło i wiu
    do sklepu na półkę.

    Kira

  • 143. Data: 2006-09-20 20:19:35
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: blondi [20 Sep 2006 12:35:17 -0700]:

    > Raczej ide takim torem rozumowania:
    >
    > geny-> inteligencja-> umiejetnosc wyciagania wnioskow->
    > podejmowanie slusznych decyzji-> dobre studia -> dobry zawod

    No to ten tok rozumowania nie uwzględnia dwóch rzeczy:
    *talentu* i *zainteresowań*

    Co z tego, że człowiek inteligentny i wie, że programiści
    zarabiją dobrze (przykład, nie czepiać się :P), skoro sam
    za cholerę nie ma zdolności do tego zajęcia?

    Kira

  • 144. Data: 2006-09-20 20:24:26
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: bf [Wed, 20 Sep 2006 13:45:15 +0200]:

    > A jesteś pewien, że jutro nie będziesz na rencie,

    Jestem - nie potrzebuję renty.

    > nie dopadnie cię jakaś paranoja,

    A to mi bez różnicy, bo wtedy to mi wsio rawno będzie ;)

    > nie stracisz pracy.

    Też jestem - sama siebie nie wywalę ;)

    > Spokojnie ten nasz żywot ludzi jest skończony, zwolnij,
    > gdzie pędzisz,

    Tam, gdzie się da skorzystać z tego ograniczonego czasu tak,
    jak mam na to ochotę - a nie tak, jak narzucają mi warunki
    zewnętrzne tworzone przez obcych mi ludzi.

    > Jak to przeżyjesz, komu dokopiesz, za tak głupio poukładany
    > świat?

    Hem? A czemu miałabym komuś kopać? Jak się urządzę tak sobie
    będę miała - więc kopać najwyżej sobie. A że jak na razie mam
    trochę czasu na urządzenie się, to z tego czasu korzystam...

    > Można mieć pretensje do Pana Boga, ale chciaż trzeba w niego
    > wierzyć. A jak nie to co zostaje...

    Dobre wino, porządny seks, przyjemne wakacje - i najważniejsze:
    spora dawka optymizmu.
    A tego ostatniego to ci chyba mocno brakuje.

    Kira

  • 145. Data: 2006-09-20 20:29:52
    Od: "Nixe" <n...@f...pl>

    W wiadomości <news:ees7ki$j76$1@inews.gazeta.pl>
    Kira <c...@e...wytnij.pl> pisze:

    > To w końcu tak samo-tak samo, czy tak samo-dobrze/źle?

    Kira ...
    Wg mnie ser A smakuje źle.
    Wg mnie ser B smakuje tak samo.
    Ergo -> wg mnie ser B smakuje tak samo jak ser A.
    Czyli tak samo źle.
    Bez względu na to, czy ser A smakuje pietruszką, a ser B ananasem, czy też
    oba smakują tak samo: szynką.

    W kolejnych przykładach zamiast "źle" podstaw sobie "dobrze", "znakomicie",
    "jałowo", "dziwnie", "beznadziejnie".

    --
    Nixe

  • 146. Data: 2006-09-20 20:32:28
    Od: "Nixe" <n...@f...pl>

    W wiadomości <news:ees7op$jp2$1@inews.gazeta.pl>
    Kira <c...@e...wytnij.pl> pisze:

> [...]
    > dość logiczne, jako że proces produkcji musi tu być ciut bardziej
    > skomplikowany niż nafaszerowanie chemią żeby się nie psuło i wiu

    Przepraszam, że przynudzam, ale ponownie napiszę, że między super czystym i
    drogim jedzeniem bez "E", a sztucznym tanim gównem nafaszerowanym chemią
    jest cała masa pośrednich wyrobów utrwalanych w sposób ani nie powodujący
    nagłego zachorowania czy śmierci z jednej strony, ani też uszczuplenia
    portfela ze strony drugiej.

    --
    Nixe

  • 147. Data: 2006-09-20 20:35:04
    Od: "Nixe" <n...@f...pl>

    W wiadomości <news:ees84r$ld3$1@inews.gazeta.pl>
    Kira <c...@e...wytnij.pl> pisze:

    > Też jestem - sama siebie nie wywalę ;)

    Utrata pracy to nie tylko rozwiązanie umowy z pracodawcą.
    To tylko tak gwoli ścisłości, bo widzę, że popełniasz częsty błąd logiczny
    uważając, że własna firma zapewnia pracę dożywotnio :)

    --
    Nixe

  • 148. Data: 2006-09-20 20:35:30
    Od: "Józek" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jakub Lisowski" <j...@S...kofeina.net> napisał w
    wiadomości news:slrneh37o8.eje.jakub@jakub.kofeina.net...

    > Niektórzy mniej ode mnie.
    > Strasznie dożo płacą go na przykład renciści albo bezrobotni.

    Jak wszyscy konsumenci.
    Zakładając że nie są złodziejami.

    > Nie obchodzą mnie ci, co z tych podatków żyją.
    > Mam dziwne przeświadczenie, że jednak lepiej bym wykorzystał tę kasę,
    > która jest mi zabierana w postaci podatków.

    Wcale nie twierdze że jest inaczej, ale czy wszyscy to potrafią?
    Czy Ty jesteś pewien co będzie jutro , za 10 lat??,
    czy Twoja najbliższa rodzina nie będzie potrzebowała pomocy innych?

    > Co z tym wykazaniem o beneficjencji netto bez demagogii?

    Poprawna odpowiedz jest prawie nie możliwa,
    bo jakie przyjąć kryteria?
    To że ktoś płaci podatek to trochę mało, nie uważasz?
    Politycy tez je płacą.

    > ja czyli jakub

    Józek

  • 149. Data: 2006-09-20 20:58:20
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:slrneh37o8.eje.jakub@jakub.kofeina.net Jakub Lisowski
    <j...@S...kofeina.net> pisze:

    > Niektórzy mniej ode mnie.
    A niektórzy więcej.
    Zazdrościsz tym co płacą mniej, bo mniej zarabiają? Zacznij mniej zarabiać,
    a pozbędziesz się przyczyny zazdrości.

    > Strasznie dożo płacą go na przykład renciści albo bezrobotni.
    Po pierwsze - nie zazdrość. Będziesz płacił tyle samo co rencista jeśli np.
    oślepniesz lub zostaniesz sparaliżowany. A to się może stać każdego dnia.
    Po drugie - od czego ma płacić podatek bezrobotny nie mający dochodu? Od
    wdychanego powietrza?
    Cóż za idiotyzmy.

    > Nie obchodzą mnie ci, co z tych podatków żyją.
    A ty nie obchodzisz ich. Być może tylko do czasu, kiedy los da ci wybór -
    życ z cudzych podatków albo zdechnąć.

    > Mam dziwne przeświadczenie, że jednak lepiej bym wykorzystał tę kasę,
    > która jest mi zabierana w postaci podatków.
    Faktycznie, jest to dziwne przeświadczenie.

    --
    Jotte

  • 150. Data: 2006-09-20 21:00:29
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia Wed, 20 Sep 2006 22:35:30 +0200, Józek <s...@p...onet.pl>
    w <ees8mk$969$1@news.onet.pl> napisał:

    > Użytkownik "Jakub Lisowski" <j...@S...kofeina.net> napisał w
    > wiadomości news:slrneh37o8.eje.jakub@jakub.kofeina.net...

    > Jak wszyscy konsumenci.
    > Zakładając że nie są złodziejami.

    Z czego płacą ten podatek bezrobotni? Z tego co dostaną z podatków
    innych. Co oznacza, że ci inni ich utrzymują.

    > Wcale nie twierdze że jest inaczej, ale czy wszyscy to potrafią?

    Jestem wyznawcą darwinizmu społecznego. Jak ktoś jest za głupi, aby
    przeżyć, ma problemy. Tak było przez znaczną większość czasu trwania
    gatunku Homo Sapiens Sapiens.

    > Czy Ty jesteś pewien co będzie jutro , za 10 lat??,

    Interesuje mnie to, co jest teraz, przyszłe problemy są przyszłymi
    problemami.

    > czy Twoja najbliższa rodzina nie będzie potrzebowała pomocy innych?

    Zrobię wszystko, aby tak nie było.

    > Poprawna odpowiedz jest prawie nie możliwa,
    > bo jakie przyjąć kryteria?

    Takie, że gościu zarabia dajmy na to, po odliczeniu składek na ZUS, 34
    kzł/rok.
    Ile odprowadza podatków przez ten rok mozna łatwo policzyć.
    A teraz musiałbyś zapodać, ile ten gościu od państwa dostaje, i czy to
    jest więcej, czy mniej niż płaci?
    Takie to trudne?

    > To że ktoś płaci podatek to trochę mało, nie uważasz?

    Nie uważam.

    > Politycy tez je płacą.

    W dupie mam polityków, i skończ z pustymi sloganami.

    > Józek

    ja czyli jakub
    Revoke.