PracaGrupypl.praca.dyskusjeKolejni myśleli że za półdarmo można w Polsze ludzi zatrudniać... › Re: Kolejni myśleli że za półdarmo można w Polsze ludzi zatrudniać...
    From: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Kolejni myśleli że za półdarmo można w Polsze ludzi zatrudniać...
    Date: Wed, 20 Sep 2006 21:00:29 +0000 (UTC)

    Dnia Wed, 20 Sep 2006 22:35:30 +0200, Józek <s...@p...onet.pl>
    w <ees8mk$969$1@news.onet.pl> napisał:

    > Użytkownik "Jakub Lisowski" <j...@S...kofeina.net> napisał w
    > wiadomości news:slrneh37o8.eje.jakub@jakub.kofeina.net...

    > Jak wszyscy konsumenci.
    > Zakładając że nie są złodziejami.

    Z czego płacą ten podatek bezrobotni? Z tego co dostaną z podatków
    innych. Co oznacza, że ci inni ich utrzymują.

    > Wcale nie twierdze że jest inaczej, ale czy wszyscy to potrafią?

    Jestem wyznawcą darwinizmu społecznego. Jak ktoś jest za głupi, aby
    przeżyć, ma problemy. Tak było przez znaczną większość czasu trwania
    gatunku Homo Sapiens Sapiens.

    > Czy Ty jesteś pewien co będzie jutro , za 10 lat??,

    Interesuje mnie to, co jest teraz, przyszłe problemy są przyszłymi
    problemami.

    > czy Twoja najbliższa rodzina nie będzie potrzebowała pomocy innych?

    Zrobię wszystko, aby tak nie było.

    > Poprawna odpowiedz jest prawie nie możliwa,
    > bo jakie przyjąć kryteria?

    Takie, że gościu zarabia dajmy na to, po odliczeniu składek na ZUS, 34
    kzł/rok.
    Ile odprowadza podatków przez ten rok mozna łatwo policzyć.
    A teraz musiałbyś zapodać, ile ten gościu od państwa dostaje, i czy to
    jest więcej, czy mniej niż płaci?
    Takie to trudne?

    > To że ktoś płaci podatek to trochę mało, nie uważasz?

    Nie uważam.

    > Politycy tez je płacą.

    W dupie mam polityków, i skończ z pustymi sloganami.

    > Józek

    ja czyli jakub
    Revoke.