PracaGrupypl.praca.dyskusje[ :-) ] Kogo szukaja pracodawcy › Re: [ :-) ] Kogo szukaja pracodawcy
    From: Marcin Strzyzewski <m...@c...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: [ :-) ] Kogo szukaja pracodawcy
    Date: Thu, 13 Nov 2003 23:06:54 +0100

    sp6mlz wrote:
    > Witam!
    >
    > Użytkownik bm <g...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    > napisał:bp0pvj$qdc$...@n...news.tpi.pl...
    >
    > (...)

    > (...)

    > Ma wdrazac, administrowac, znac sprzet, rozwiazania sieciowe
    > i systemy operacyjne...
    > Powinno sie takich klonowac!

    ehh jak mowilem wieloktornie ze nie ma specow od "wszystkiego" to
    odzywaly sie glosy ze sa itp, ja : ze tworzy sie zespoly specalistow
    wspopracujacych, to nazywali to bzdura...:)

    fakt. takich specow, studentow 4 roku z 4ro letnim doswiadczeniem we
    wdrozeniach ( zwlaszcza ERP ) nalezy klonowac ;) bo pisanie "stronek" w
    czasie studiow, to troche inne niz wdrozenie ERP _rownolegle_ ze
    studiami. wiekszosc ( 80 % ) takich przypadkow konczylo sie wywaleniem
    ze studiow ;)

    m.