PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kierownik Biedronki

  • 1. Data: 2006-12-13 16:56:59
    Temat: Kierownik Biedronki
    Od: "Wielki Miś" <w...@m...pl>

    Hejka!

    Mam pytanie: Ile zarabia kierownik sklepu Biedronka?
    Może ktoś ma jakiś informacje.

  • 2. Data: 2006-12-13 20:48:37
    Temat: Re: Kierownik Biedronki
    Od: "tumek" <t...@k...chip.pl>

    ja bylem HL czyli "kierownikiem kauflanda" mam rade dla ciebie - daj spokoj
    chyba ze biedronka jest mala (do 300m2) jesli wieksza tez daj spokoj CHYBA
    ze jestes kawalerem , znasz sie na kasie , masz w dupie zycie prywatne itp
    itp. to wtedyTAK

    --
    pozdo
    tumek

  • 3. Data: 2006-12-14 01:46:18
    Od: "Kamil" <j...@w...pl>

    o czym ty wogole mowisz czlowieku...!! nie porownoj kupy g... jakim jest
    kaufland do biedronki, porownac mozesz jakos i smak produktow...wtedy
    zdecydujesz co jest lepsze...
    kierownik biedronki wyciaga ok 2000-2200 na reke

  • 4. Data: 2006-12-14 06:31:34
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Wielki Miś napisał(a):

    > Mam pytanie: Ile zarabia kierownik sklepu Biedronka?
    > Może ktoś ma jakiś informacje.

    Jak ma referencje z Abu Ghraib to pewnie ze dwie średnie
    krajowe... ;P

    pansp ;)

    j.

  • 5. Data: 2006-12-14 10:28:01
    Od: "jagg" <j...@k...pl>

    tumek wrote:
    > ja bylem HL czyli "kierownikiem kauflanda"

    HL to w Kauflandzie dyrektor marketu a nie kierownik. Pod nim są tylko WBL
    czyli kierownicy działów. To kim naprawdę byłeś?

    --
    pozdrawiam
    Jacek

  • 6. Data: 2006-12-14 11:51:39
    Od: "Wielki Miś" <w...@m...pl>

    Użytkownik "Wielki Miś" <w...@m...pl> napisał w wiadomości
    > Hejka!
    >
    > Mam pytanie: Ile zarabia kierownik sklepu Biedronka?
    > Może ktoś ma jakiś informacje.

    Właśnie dowiedziałem się ile płacą:
    Na początek 1600PLN brutto - przez dwa miesiące
    (szkolisz się na sklepach treningowych, gwarantują ci hotel bez wyżywienia)
    Później jak zdasz egazamin (czyli jak kierownikowi treningowemu "wpadniesz w
    oko" - to czyste sformułowanie osoby które ze mną rozmowiała) to dostajesz
    2450PLN brutto.
    Pozdrawiam.

  • 7. Data: 2006-12-14 12:15:46
    Od: Herakles <h...@b...pl>

    Wielki Miś wrote:

> [...]
    > treningowemu "wpadniesz w oko" - to czyste sformułowanie osoby które ze
    > mną rozmowiała) to dostajesz 2450PLN brutto.
    Z tego co wiem, to ściągają ci z pensji każdą bułeczkę, którą Ci ukradną na
    sklepie.

  • 8. Data: 2006-12-14 15:37:59
    Od: zly <b...@p...fm>

    Dnia Thu, 14 Dec 2006 13:15:46 +0100, Herakles napisał(a):

    > Z tego co wiem, to ściągają ci z pensji każdą bułeczkę, którą Ci ukradną na
    > sklepie.

    Jakim prawem?
    --
    marcin