PracaGrupypl.praca.dyskusje › Krew pępowinowa- prawda i fałsz- czy ma sens magazynowanie krwi w polsce?

  • 1. Data: 2006-12-12 14:24:34
    Temat: Krew pępowinowa- prawda i fałsz- czy ma sens magazynowanie krwi w polsce?
    Od: k...@f...pl

    Witam,
    Jestem zainteresowana tematem pobierania i magazynowania krwi
    pępowinowej w polsce. Mam córkę 10 letnią chorą na cukrzycę.
    Przeczytałam artykuł, w którym opisywano jak u myszy chorych na
    cukrzycę wszczepiono komórki macierzyste i ich trzustki zaczęły
    produkować własną insuline. Zdaję sobie sprawę, że u ludzi na
    razie jest to niemożliwe i może nigdy się nie udać ten eksperyment.
    Ale zawsze jest nadzieja. I ja mam taką małą właśnie nadzieję -
    aczkolwiek nurtuje mnie problem taki: czy w Polsce są rzetelne
    ośrodki gwarantujące przetrwanie tych komórek macierzystych? I czy
    to wogóle ma sens? Czy to nie jest tylko następny tani chwyt
    marketingowy. Może mi ktoś coś podpowie- bo jestem w ciąży i
    chciałabym podjąć dobrą decyzję. pozdrawiam, kasia

  • 2. Data: 2006-12-12 15:05:47
    Od: Sadika <o...@b...pl>

    k...@f...pl napisał(a):
> [...]
    > marketingowy. Może mi ktoś coś podpowie- bo jestem w ciąży i
    > chciałabym podjąć dobrą decyzję. pozdrawiam, kasia

    Sądzę, że powinnaś się zwrócić o pomoc do lekarzy lub naukowców -
    poczytać publikacje albo popytać o opinie, a nie pytać o to na grupie.

    pozdrawiam i życzę powodzenia!

    Sadika

  • 3. Data: 2006-12-12 20:55:10
    Od: e...@w...pl

    > Sądzę, że powinnaś się zwrócić o pomoc do lekarzy lub naukowców -
    > poczytać publikacje albo popytać o opinie, a nie pytać o to na grupie.

    Poza tym NTG! Może pl.sci.medycyna, a nie pl.praca.dyskusje?

  • 4. Data: 2006-12-15 08:21:23
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    Dnia 12.12.2006, o godzinie 15.24.34, na pl.praca.dyskusje,
    k...@f...pl napisał(a):

    <ciach>

    -> pl.soc.dzieci

    --