PracaGrupypl.praca.dyskusjeKanadyjski Instytut Zarzadzania :( › Re: Kanadyjski Instytut Zarzadzania :(
  • Data: 2002-11-21 08:51:51
    Temat: Re: Kanadyjski Instytut Zarzadzania :(
    Od: Robert Drozd <r...@y...iqNOSPAMPLEASE.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Stało się to Wed, 20 Nov 2002 20:19:14 +0100, gdy "Rybinka"
    <T...@p...fm> napisał:

    >Sądzę, że gdyby moja pensja była na poziomie amerykańskim, to ja bym się aż
    >tak bardzo nie domagał płacy za nadgodziny, bo gołe 5000 USD by mi
    >wystarczyło, a tyle zarabia informatyk i to całkiem przeciętny, a ja
    >przecież jestem nieprzeciętny.

    Ano. Rozmaite formy omijania KP (kontrakty menadżerskie, umowy zlecenia)
    opłacalne są i w Polsce, ale dopiero przy mniej więcej porównywalnych ze
    Stanami zarobkach - 10-15kzł.

    >Jak widać płacimy więcej, zarabiamy mniej, zatem różnica rośnie do kwadratu,
    >albo i sześcianu.. I tyle... Na nic mądre rady głupiej Ninki.....

    Ta pani na wielu grupach udowadnia swoją wyższość intelektualną nad
    otoczeniem. Szcęśliwie od dawna nie zmienia adresu i można ją ładnie
    odfiltrować :)

    >---- Pierdol Ninkę ----

    Eee ja bym się brzydził.

    r.