PracaGrupypl.praca.dyskusjeKanadyjski Instytut Zarzadzania :( › Re: Kanadyjski Instytut Zarzadzania :(
  • Data: 2002-11-21 10:14:46
    Temat: Re: Kanadyjski Instytut Zarzadzania :(
    Od: "Yonnie" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > no to podaj mi przepis federalny, ktory stanowi, ze czlowiekowi
    > zatrudnionemu na etacie placi sie za nadgodziny.

    Tzn. w USA nie płaci się w ogóle za nadgodziny?
    I też każe się pracować po 12 godzin dziennie?

    A zresztą nawet jeżeli to ja chętnię podejmę pracę nawet za skromne
    $20 000 i mogę pacowac po 12 godz. dziennie bo to jest
    6700 zł. To jest niesamowita kasa, którą zarabiaja w miom regionie
    dyrektorzy!

    Zapraszam do Polski! Zakwateruję Cię nawet u mnie w domu
    i pokaż co potrafisz.
    Będziesz mogła sobie popracować w Polsce (o ile prace znajdziesz)
    i pożyć o chlebie i wodzie.
    A kodeksem się nie przejmuj bo u nas nikt i tak go nie przestrzega.
    SERDECZNIE ZAPRASZAM.

    R.