PracaGrupypl.praca.dyskusjeKanadyjski Instytut Zarzadzania :( › Re: Kanadyjski Instytut Zarzadzania :(
  • Data: 2002-11-22 09:32:54
    Temat: Re: Kanadyjski Instytut Zarzadzania :(
    Od: "Yonnie" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To bardzo mało jak na informatyka. Cym sie zajmujesz ? jaka twoja
    > specjalnosc ? w jakim miescie ?
    > Dlaczego nei poszukasz sobie lepiej platnej pracy ?

    Owszem, ale nie w każdym regionie. Np na taki Ostrowiec Świękokrzyski
    to majątek, bo tam się proponuje się dużo mniejsze kwoty.
    Niestety nie mogę wyemigrować do innego miasta lub za granicę,
    ponieważ moja mama jest po bardzo poważnej operacji i wymaga opieki.
    Programuję i zabezpieczam sieci komputerowe.

    > I u nas w Polsce informatyk - profesjonalista moze zarobic kilk arazy tyle
    > co Ty (nawet 80k zł rocznie).

    To prawda, ale nie nie znam nikogo w moim mieście kto miałby ok. 6 tys
    pensji
    mówię o branzy informatycznej. Warszawa jest tylko jedna...

    R.