PracaGrupypl.praca.dyskusjeKanadyjski Instytut Zarzadzania :( › Re: Kanadyjski Instytut Zarzadzania :(
  • Data: 2002-11-21 08:48:10
    Temat: Re: Kanadyjski Instytut Zarzadzania :(
    Od: Robert Drozd <r...@y...iqNOSPAMPLEASE.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Stało się to Wed, 20 Nov 2002 23:52:04 +0100, gdy flyer
    <f...@p...onet.pl> napisał:

    >Ja tak robilem przez kilka lat - w koncu nie widzac konca tej zabawie,
    >sam sobie dalem kopa w d... . Fakt jestem berobotny, ale chyba nie
    >zaluje swojej decyzji. Co najzabawniejsze byla to jedna z firm
    >wybieranych przez studentow jako Pracodawca Roku ;)

    Ależ to jest jeden i wspaniały pic na wodę :)
    Wszak czy studenci pracowali w którejkolwiek z firm, które są do tego
    tytułu nominowane? Na SGH głosowanie wygląda tak: są dni Konsultingu, w
    Auli Spadochronowej rozstawiają się wielkie firmy konsultingowe.
    Piękne widoki: PWC przysyła wciąż jakieś dzieciaki, co to się ładnie
    uśmiechają, ale czasami coś im się zacina podcas recytacji; jedyni
    sensowni ludzie są z D&T - ale generalnie jest to salon piękności i
    "budowanie wizerunku".

    Studenci, którzy (przypadkowo idąc na zajęcia) przechodzą przez Aulę
    Spadochronową namawiani są do wypełnienia ankiety (można wygrać palmtopa
    czy coś takiego), więc wypełniają :) Ja, zdaje się, głosowałem ostatnio
    na Boston Consulting Group ;-)) Niestety nic nie wygrałem :(

    >A OT - jezeli w KIZ jest tak pieknie, to sorry - mialem odruch
    >bezwarunkowy. Ale naprawde nie lubie takich tekstow jak na ich stronach.

    Nie byłem tam ostatnio, ale podobne w treści (lekceważenie KP) oferty
    widziałem już ze 2 lata temu. Jakoś chyba mają dużą rotację :)

    pzdr
    Robert