PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jestes MCSE - ile zarabiasz ?

  • 21. Data: 2005-02-16 23:24:26
    Temat: Re: Jestes MCSE - ile zarabiasz ?
    Od: Tomasz Onyszko <T...@w...pl>

    Mikin wrote:
    > troche dziwne bo na mcsa zdaje sie min 4 egzmainy a na mcse min 7 wiec
    > powinno byc wiecej mcsa od mcse (egzaminy z mcse zawieraja egzmainy z mcsa)
    > ...????

    MCSE bylo dostepne wczesniej niz MCSE, czyli moze byc MCSE z NT albo
    windows 2000 ktory nie ma MCSA
    --
    Tomasz Onyszko [MVP]
    T...@w...pl

  • 22. Data: 2005-02-16 23:26:36
    Od: Mikin <m...@v...pl>

    Tomasz Onyszko napisał(a):

    > MCSE bylo dostepne wczesniej niz MCSE, czyli moze byc MCSE z NT albo
    > windows 2000 ktory nie ma MCSA

    acha rozumiem,
    dzieki za info:)
    pozdr

  • 23. Data: 2005-02-16 23:53:03
    Od: "Orange" <m...@p...onet.pl>

    > troche dziwne bo na mcsa zdaje sie min 4 egzmainy a na mcse min 7 wiec
    > powinno byc wiecej mcsa od mcse (egzaminy z mcse zawieraja egzmainy z mcsa)

    Też mnie to zastanowiło:

    Egzaminy MCAD są podzbiorem egzaminów na MCSD. Czyżby mało kto zatrzymywał sie
    w połowie drogi? ;-)

  • 24. Data: 2005-02-16 23:59:30
    Od: "Orange" <m...@p...onet.pl>

    Wie chociażby dlatego, bo sam jest wśrod tych szesnastu :-)

  • 25. Data: 2005-02-17 05:06:37
    Od: "F.M.T" <f...@b...com>

    "Tomasz Onyszko" <T...@w...pl> wrote in message
    > A zreszta nie bylo pytania - jakby juz nie naglowki to DMCA mowi wszystko

    a z ciekawosci, co mowi DMCA? ;)

    Jestem w Niemczech

    FMT

  • 26. Data: 2005-02-17 18:15:13
    Od: " " <b...@g...pl>

    A jak to wyglada w UK ?
    Jarod

  • 27. Data: 2005-02-17 18:44:06
    Od: "tomek dominik" <tomek_dominik@no_spam_gazeta.pl>

    > Dane dotyczące Polski:
    > MCP : 4 257
    > MCAD: 96
    > MCDBA 271
    > MCDST 9
    > MCSD 270
    > MCSA 557
    > MCSE 973
    > </cytat>
    >
    > sprzed 2 miesiecy wiec moglo sie cos zmienic
    Zmieniło się w styczniu uzyskałem MCDST więc jest ich 10
    A wracając do MCSA czy jest znana liczba osób z MCSA z Windowsa 2003. Może
    masz statystyki dla poszczególnych miast w Polsce.
    Pozdrawiam tomek dominik

  • 28. Data: 2005-02-17 20:55:06
    Od: "Xoxol" <X...@o...pl>

    Czy trzeba od razu robic MCSE W2003 cz mozna najpierw MCSA W2003 a nastepnie
    "dorobic" kilka egzaminow do MCSE ?

  • 29. Data: 2005-02-17 21:09:37
    Od: "tomek dominik" <tomek_dominik@no_spam_gazeta.pl>

    > Czy trzeba od razu robic MCSE W2003 cz mozna najpierw MCSA W2003 a
    > nastepnie
    > "dorobic" kilka egzaminow do MCSE ?

    Robisz MCSA a następnie zdajesz egzaminy z projektowania i masz MCSE

  • 30. Data: 2005-02-17 22:18:33
    Od: "Xoxol" <X...@o...pl>

    > Robisz MCSA a następnie zdajesz egzaminy z projektowania i masz MCSE

    Dzieki super :-)