PracaGrupypl.praca.dyskusje › LM - co i jak :)

  • 1. Data: 2005-02-16 16:15:18
    Temat: LM - co i jak :)
    Od: j...@g...pl (Jagodka)

    Witam !

    Wiem wiem ze bylo walkowane z milion razy ale nie linczujcie :)
    Dostalam propozycje pracy jako asystentka dyrektora..
    ale dla wszelkich formalnosci trzeba zlozyc Cv i LM...
    CV juz mam ulozone...
    Ale odnosnie LM... mam dylemat :)

    Powiedzcie co pisac w LM? Czy mozna tam pisac jakie mam plany na
    najblizsze dajmy 3 lata???
    Ze naprzyklad w pazdzierniku podchodze do zdawania na Certyfikat CCNA,
    Microsoft etc? :)
    Jest sens pisania takich planow?
    Pozatym co jeszcze pisac?

    Prosze poradzcie :)

    Z gory serdecznie dziekuje :)

    Pozdrawiam

    Jagodka :)

  • 2. Data: 2005-02-16 17:11:09
    Temat: Re: LM - co i jak :)
    Od: Pawel Kender Maczewski <p...@o...pl>

    Dnia 16.02.2005 Jagodka <j...@g...pl> napisał/a:
> [...]
    > najblizsze dajmy 3 lata???
    > Ze naprzyklad w pazdzierniku podchodze do zdawania na Certyfikat CCNA,

    Jesli z planow nie wynika, ze za pol roku chcesz sie wypiac na firme, to
    napisz :) Niech Cie ten LM odróżni od masy "chce pracowac w dynamicznej,
    mlodej preznie rozwijajacej sie firmie bla bla bla". ;P

    --
    Kender @ http://maczewski.dyndns.org Choroby kotów @ http://frymus.waw.pl
    No, jak się gwóźdź wyjmuje z buta to na ogół jest przyjemnie.

  • 3. Data: 2005-02-16 17:37:55
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm>

    Hehe, nie pisz o certyfikatach, bo jesli to asystentka na zasadzie przynies
    podaj pozamiataj to bedziesz miala dla nich za wysokie kwalifikacje (choc
    szczerze mówiac to ja juz sama sie gubie w tym co jest dobre a co nie dla
    pracodawcy) Jesli masz jakies doswiadczenie w pracy biurowej, organizowaniu
    pracy biura i koordynowaniu np. pracy zarzadu to raczej LM podciagaj pod to.
    No chyba, ze prace tak czy siak masz pewna, to pisz o kursach.
    Tak z ciekawosci? : Jakie miasto i za ile?

  • 4. Data: 2005-02-16 17:38:47
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm>

    > Jesli z planow nie wynika, ze za pol roku chcesz sie wypiac na firme, to
    > napisz :)
    O własnie o tym zapomniałam napisać :)

  • 5. Data: 2005-02-16 18:55:43
    Od: Jan Kowalski <j...@k...nie-istnieje.pl>

> [...]
    > najblizsze dajmy 3 lata???
    > Ze naprzyklad w pazdzierniku podchodze do zdawania na Certyfikat

    Nie co jeszcze, ale co najpierw. Ponieważ propozycja jest konkretna,
    pewnie coś Cię już wiąże z tą firmą, a więc:
    1. Dowiedz się jak najwięcej o firmie
    2. Dowiedz się (a może masz pojęcie) czym zajmuje się dobra asystentka
    3. Ideałem byłoby wiedzieć, czemu poprzednią zwolniono
    A jeśli będzie to wszystko wiedzieć - napisz tak, żeby wiedzieli,
    czemu zatrudniając Ciebie dokonają trafnej decyzji.
    NIE PISZ co Ty chcesz. Nikogo to nie obchodzi, jeśli nie będzie to
    pożyteczne dla niego. O swoich planach opisanych przez Ciebie napisz
    tylko wtedy, jeśli jesteś pewna, że to ich zachęci. Bo inaczej można
    wywnioskować, że ta praca ma być dla Ciebie tylko "przechowalnią"
    przed podjęciem innej - docelowej pracy.

  • 6. Data: 2005-02-16 19:04:57
    Temat: Re[2]: LM - co i jak :)
    Od: j...@g...pl (Jagodka)

> [...]
    S> No chyba, ze prace tak czy siak masz pewna, to pisz o kursach.
    S> Tak z ciekawosci? : Jakie miasto i za ile?

    Witaj!

    Akurat kursy jak najbardziej podejda bo sam pracodawca to ma
    pokonczone wiec jak najbradziej przydatne :) I napewno z wiedza nie
    pokonam przyszlego pracodawcy :)
    Chociaz moze w kilku tematach (zwlaszcza ekonomiczno-matematycznych ze
    tak to powiem) wiec pewnie wiecej :)
    Co do pracy to nie zamierzam sie wypiac na nich :)
    Spelniam ich wszystkie kryteria.

    Aha.. a jesli chodzi o miasto to na priva masz info :)

    Dzieki za podpowiedzi :)

    --
    Pozdrowienia,
    Jagodka mailto:j...@g...pl

  • 7. Data: 2005-02-16 19:11:23
    Od: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl>

    Shady w news:TxLQd.50269$2e4.36520@news.chello.at napisał(a):

    > choc szczerze mówiac to ja juz sama sie gubie w tym co jest dobre
    > a co nie dla pracodawcy

    Moim zdaniem Twoje zagubienie wynika z tego, że wszystkich traktujesz tak
    samo, a jedyny powód jaki mi przychodzi do głowy to te same słówko
    "pracodawca". Tymczasem pod tym hasłem kryją się ludzie z krwi i kości, a
    wiadomo - ludzie są różni :-)

    pozdrawiam
    Greg

  • 8. Data: 2005-02-16 19:19:25
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm>

    > Moim zdaniem Twoje zagubienie wynika z tego, że wszystkich traktujesz tak
    > samo,

    Wierz mi że nie. To samo pisząc podania - do napisania każdego najpierw się
    przygotowuje.
    A pogubiłam się pewnie m.in dlatego że przez 1.5 miesiąca wysłałam juz 26
    podań i nic.
    Chyba mnie dołek zabiera

  • 9. Data: 2005-02-16 19:32:56
    Od: j...@g...pl (Jagodka)

    JK> Nie co jeszcze, ale co najpierw. Ponieważ propozycja jest konkretna,
    JK> pewnie coś Cię już wiąże z tą firmą, a więc:

    No w pewien sposob jestem powiazana z firma.

    JK> 1. Dowiedz się jak najwięcej o firmie

    Hm.. chyba wiecej sie nie da wiedziec :)

    JK> 2. Dowiedz się (a może masz pojęcie) czym zajmuje się dobra asystentka

    Hmm.. troszke mam pojecie.. ale moze ktos sie jeszcze wypowie co
    powinna umiec/czym sie zajmuje asystentka (tylko powaznie:))

    JK> 3. Ideałem byłoby wiedzieć, czemu poprzednią zwolniono

    Nie bylo nikogo przedtem.

    JK> A jeśli będzie to wszystko wiedzieć - napisz tak, żeby wiedzieli,
    JK> czemu zatrudniając Ciebie dokonają trafnej decyzji.

    W LM bede ich chciala przekonac ze jestem "najlepszym" wyborem :)

    JK> O swoich planach opisanych przez Ciebie napisz tylko wtedy, jeśli
    JK> jesteś pewna, że to ich zachęci.

    Zacheci :) .
    Pozatym moj przyszly (ewenualny) pracodawca "zna mnie" (nie znamy sie
    osobiscie) i wie ze jestem pracowita etc... :)
    Hm.. widzial ze pracuje ciezko, nie boje se wyzwan.. daje sobie rade w
    stresujacych sytuacjach.

    JK> Bo inaczej można wywnioskować, że ta praca ma być dla Ciebie tylko
    JK> "przechowalnią" przed podjęciem innej - docelowej pracy.

    Ta praca chce zeby byla dla mnie wyzwaniem :)
    Cos nowego, ciekawego :)
    I powiazana z dziedzina w ktorej sie ksztalce i ksztalcilam :)

    --
    Pozdrowienia,
    Jagodka mailto:j...@g...pl

  • 10. Data: 2005-02-16 19:41:27
    Od: Jan Kowalski <j...@k...nie-istnieje.pl>

    > No w pewien sposob jestem powiazana z firma.
    > Hm.. chyba wiecej sie nie da wiedziec :)
    Więc w czym problem?

    > Hmm.. troszke mam pojecie.. ale moze ktos sie jeszcze wypowie co
    > powinna umiec/czym sie zajmuje asystentka (tylko powaznie:))
    Poważnie: w TEJ firmie:
    > Nie bylo nikogo przedtem.
    więc po co chcą asystentkę się dowiedz...

    > W LM bede ich chciala przekonac ze jestem "najlepszym" wyborem :)
    Tylko nie pisz o tym :)

> [...]
    > osobiscie) i wie ze jestem pracowita etc... :)
    > Hm.. widzial ze pracuje ciezko, nie boje se wyzwan.. daje sobie rade
    Ale LM kazał napisać? Więc po co?