PracaGrupypl.praca.dyskusje › badania a l4

  • 1. Data: 2005-02-16 18:17:40
    Temat: badania a l4
    Od: logic7 <l...@R...MOonet.VEpl>

    Witam,

    Mam pytanie, w zwiazku z tym iz znajoma wybiera sie na badanie do onkologa
    w szpitalu, jednak nie wie jak dlugo bedzie trwalo badanie. Prace zaczyna o
    godzinie 7, i o tej samej godzinie musi byc w rejestracji gdyz jest to
    pierwsza wizyta, i telefonicznie nie ma mozliwosci sie na nia umowic.
    Chcialaby miec caly dzien wolny, i odwiedzic jeszcze laryngologa i
    ginekologa. W zwiazku z tym mam pytanie czy dostanie od lekarza l4 na caly
    dzien, czy tez bedzie musiala wziasc urlop?

    Z gory dziekuje za wszelkie odpowiedzi.

    Pozdrawiam, logic

  • 2. Data: 2005-02-16 19:16:16
    Temat: Re: badania a l4
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm>

    Heh, jesli jakiś lekarz da jej L4 to bedzie miałam. Ale nie ma pewności.
    Lepiej przecież wziąść urlop bo ma 100% płatne, a L$ 80%