PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jestes MCSE - ile zarabiasz ?

  • 1. Data: 2005-02-16 18:16:45
    Temat: Jestes MCSE - ile zarabiasz ?
    Od: <tester321(bez_tego)@tlen.pl>

    Chcialbym zeby ludziki z MCSE powiedzieli ile zarabiaja i w ktorym regionie
    naszego pieknego kraju.
    Moglibysmy sobie porownac.
    Ja mam 4k brutto w pomorskim.

    tester

  • 2. Data: 2005-02-16 18:21:57
    Temat: Re: Jestes MCSE - ile zarabiasz ?
    Od: Express <e...@s...org>

    tester321(bez_tego)@tlen.pl wrote:
    > Chcialbym zeby ludziki z MCSE powiedzieli ile zarabiaja i w ktorym regionie
    > naszego pieknego kraju. Moglibysmy sobie porownac.
    > Ja mam 4k brutto w pomorskim.

    Uzupełniłbym jeszcze to info o ilość komputerów, serwerów, złożoność
    systemów, wielkość sieci wielkość miejscowości w jakiej jest firma, oraz
    zakres zadań w pracy.

    Liczysz tylko pensję czy wymieniasz wszystkie dodatki (baseny, siłownie,
    opiekę medyczną, dofinansowanie posiłków, ubezpieczenie, fundusz
    emerytalny)?

    --
    Michał "Express" Sadowski
    http://krowa.org/?art=onas&ik=9

  • 3. Data: 2005-02-16 19:08:44
    Od: "F.M.T" <f...@b...com>

    <tester321(bez_tego)@tlen.pl> wrote in message
    > Chcialbym zeby ludziki z MCSE powiedzieli ile zarabiaja i w ktorym
    > regionie
    > naszego pieknego kraju.
    > Moglibysmy sobie porownac.
    > Ja mam 4k brutto w pomorskim.

    Jak bylem jeszcze w Polsce to na Slasku mialem 5400 Brutto, ale to bylo
    przed trzema laty, wiec nie wiem czy sie liczy.

    FMT

  • 4. Data: 2005-02-16 19:20:52
    Od: "Xoxol" <X...@o...pl>

    <tester321(bez_tego)@tlen.pl> wrote in message
    > Chcialbym zeby ludziki z MCSE powiedzieli ile zarabiaja i w ktorym
> [...]

    Ile wam zajelo czasu uzyskania MCSE ?

  • 5. Data: 2005-02-16 19:40:40
    Od: Tomasz Onyszko <T...@w...pl>

    F.M.T wrote:
    > Jak bylem jeszcze w Polsce to na Slasku mialem 5400 Brutto, ale to bylo
    > przed trzema laty, wiec nie wiem czy sie liczy.

    a z ciekawosci to gdzie teraz jestes ?
    --
    Tomasz Onyszko [MVP]
    T...@w...pl

  • 6. Data: 2005-02-16 19:52:43
    Od: Tomasz Onyszko <T...@w...pl>

    Tomasz Onyszko wrote:

    > a z ciekawosci to gdzie teraz jestes ?
    A zreszta nie bylo pytania - jakby juz nie naglowki to DMCA mowi wszystko

    --
    Tomasz Onyszko [MVP]
    T...@w...pl

  • 7. Data: 2005-02-16 20:46:41
    Od: "tomek dominik" <tomek_dominik@no_spam_gazeta.pl>

    > Chcialbym zeby ludziki z MCSE powiedzieli ile zarabiaja i w ktorym
    > regionie
    > naszego pieknego kraju.
    > Moglibysmy sobie porownac.
    > Ja mam 4k brutto w pomorskim.

    W Białymstoku MCSA dotaje około 1600 na rękę.
    MCSE raczej cięzko spotkać.
    tomek dominik

  • 8. Data: 2005-02-16 20:54:35
    Od: "GrzechG" <g...@g...pl>

    Użytkownik "tomek dominik" <tomek_dominik@no_spam_gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:cv0bfj$3pj$1@inews.gazeta.pl...

    > W Białymstoku MCSA dotaje około 1600 na rękę.
    > MCSE raczej cięzko spotkać.
    > tomek dominik

    no :) ciezko okolo 750 osób w Polsce ma to tylko
    ja znam tylko jedna taka osobe :) a ile zarabia nie wiem

    --
    /GrzechG

    My www --> http://www.grzechg.tk

  • 9. Data: 2005-02-16 21:04:55
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Tomasz Onyszko <T...@w...pl> wrote:

    > A zreszta nie bylo pytania - jakby juz nie naglowki to DMCA mowi wszystko

    To dostawia serwer :>

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 10. Data: 2005-02-16 21:17:09
    Od: "Xoxol" <X...@o...pl>

    > no :) ciezko okolo 750 osób w Polsce ma to tylko
    > ja znam tylko jedna taka osobe :) a ile zarabia nie wiem

    Ile osob ma MCSA ?