PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jest!!!!!!!!!! Sa pierwsze automoderowane!!!

  • 41. Data: 2004-08-13 12:44:24
    Temat: Re: Jest!!!!!!!!!! Sa pierwsze automoderowane!!!
    Od: "Storm" <tmpstorm[spamkonto]@o2.pl>

    Czytam twoje posty i zastanawiam sie po co w ogole sie tu udzielasz. Jakbys nie
    byla w temacie to z p.p.o stalo sie cos waznego dla szukajacych pracy, wiec daj
    sobie spokoj z tymi komentarzami ...

  • 42. Data: 2004-08-13 12:44:24
    Od: "pawelWN" <p...@p...onet.pl>

    > A ja widzę. Jak ktoś nie umie przeczytać ze zrozumieniem i zastosować się
    do
    > zasad faq, to nie będzie dobrym szefem. Teraz jaśniej?

    Dobry szef ma miec autorytet, umiec zarzadzac twoja praca, rozliczac z
    powierzonych obowiazkow. A czy zna faq ppo to naprawde nie jest wazne.
    Po drugie to nie szef musi wysylas posty na grupe ale np. inna osoba
    asystentka, sekretarka (ktore byc moze jeszcze nie maja pewnych
    umiejetnosci, bo dopiero sie ucza). I blad w kodowanie wcale nie musi
    swiadczyc, ze firma jest taka a taka.

    EOT.

    --
    pozdrawiam
    pawelWN

  • 43. Data: 2004-08-13 12:47:52
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    Fri, 13 Aug 2004 14:37:22 +0200, na pl.praca.dyskusje, yamma napisał(a):

    > Ja tak nie uważam. No chyba, że p.p.o. _nie_ jest skierowana do bezrobotnych. Ja
    > myślę, że ludzie poszukujący pracy doskonale poradzą sobie z tym, jak to
    > nazywasz, spamem.

    Ale po co sobie mają radzić?

    Bo jeden ogłoszeniodawca nie potrafi rozsądnie napisać automatu
    i zamiast wysłać jedno, dobrze przemyślane ogłoszenie co jakiś czas,
    wysyła hurtem tych ogłoszeń 20? Wystarczy paru takich i ludzie -
    owszem - sobie poradzą i pójdą szukać pracy gdzieś indziej.

    --
    Wojciech Bańcer

  • 44. Data: 2004-08-13 12:48:14
    Od: "yamma" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Agata Rabska" <m...@c...plukwa.net> napisał w wiadomości
    > Dnia Fri, 13 Aug 2004 14:53:46 +0200, Krzysztofsf naskrobałeś/łaś:

    > To błąđ. Ja z jednej uciekłam po pół roku.

    Droga Agato! Może już przestań przekonywać innych co jest dla nich dobre...Bo
    zaraz zacznę litować się nad Twoimi aktualnymi/przyszłymi dziećmi...:-)
    yamma

  • 45. Data: 2004-08-13 12:48:44
    Od: Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Fri, 13 Aug 2004 12:30:29 +0000 (UTC), Agata Rabska
    <m...@c...plukwa.net> napisał:

    > Dnia Fri, 13 Aug 2004 13:57:43 +0200, chinol naskrobałeś/łaś:

    > Zadać zawsze możesz ;)

    > Ad.1) Rozglądam się za propozycjami i ofertami.
    > Ad.2) Mam, ale staram się orientować co dzieje się na rynku, być może
    > trafi
    > się coś atrakcyjniejszego.

    A jesc co masz?
    Debet wykorzystany w calosci czy jeszcze mozesz brnac w dlugi?

  • 46. Data: 2004-08-13 12:48:47
    Od: "pawelWN" <p...@p...onet.pl>

    > Wystarczy przejrzec pierwsza lepsza gazete z ogloszeniami o pracy, zeby po
    > kilkuastu telefonach juz wiedziec, gdzie nie warto dzwonic, i ze "nowy
    > oddzial poszukujacy 20-u pracownikow do dzialu handlowego" to...szkoda
    > pisac...

    > I prasa jakos nie "moderuje" tylko pisza, ze "nie ponosi
    odpowiedzialnosci"

    I tu sie calkowicie zgadzam.

    --
    pozdrawiam
    pawelWN

  • 47. Data: 2004-08-13 12:48:50
    Od: Agata Rabska <m...@c...plukwa.net>

    Dnia Fri, 13 Aug 2004 14:40:27 +0200, Schwester naskrobałeś/łaś:

    >Zdaję sobie sprawę, że pewne zasady są potrzebne, ale jeżeli powodują one aż
    >tak duży odsiew (jak przypuszczam), to coś tu jest nie tak.
    Dokładnie. Coś tu nie jest tak. 90% ludności nie um,ie czytać ze zrozumieniem
    i wykonać czegoś według wyłożonych krowie na rowie wskazówek.
    >Tak się zastanawiam, skoro na grupach nie moderowanych przeważnie nie ma
    >problemu typu "ogonki", "strona odowa", to skąd nagle ten problem pojawia
    >się na grupie moderowanej? Soro zapewne większość osób używa outlooka z jego
    >domyslnymi ustawieniami i nie ma problemów z czytaniem postów
    >(niemoderowanych) wysłanych przez innych, to po co wprowadzać aż takie
    >restrykcje technicze.
    Większość nie znaczy wszystkich. To, że większość nie umie się dostosować, nie
    znaczy że wszyscy nie potrafią/muszą być takimi lamerami jak oni. Problem typu
    "strona domowa" istnieje, jest większy niż przypuszczasz. Powstają setki,
    miliony stron, które dobrze są widoczne tylko w IE. Po zwroceniu grzecznie
    uagi, że na przykład w Operze czy Mozilli jest nie tak, piszą "odwal się",
    "nie tWOJA sprawa", już nie mówiąc o tym że pliterki nawet w IE są
    skaszanione. Na grupach innych, niemoderowanych jak przychodzi jakiś ziomek,
    ktory ma skaszanione pliterki albo pisze w htmlu, bardzo szybko się
    przestawia, po trafieniu do plonkownic, ignorów czy też zalewie spamu na
    własną skrzynkę [nie, nie mówię tu o intencyjnym ysyłaniu takiemu osobnikowi
    spamu przez grupowiczów, lecz o pozostawianie niezabezpieczonego maila w
    adresie].

    --
    Mirai, pierwsza, jedyna, niepowtarzalna
    12latka no 1. on p.r.a

  • 49. Data: 2004-08-13 12:49:53
    Od: "_Normanos_" <n...@w...SPAM-SUXX.pl>

    Agata Rabska napisał(a):

    > Ze 155 ofert 69 miało złe/błednie zdeklarowanie/brak deklaracji
    > literek 3 spamy
    > 4 maile w html.

    o o o.. straszne... ;) ciekawe czy 69 osob przynajmniej znajdzie
    prace...

    fajnie, ze moderatorzy pod przykrywka "urlopu" odmoderowali grupe,
    aczkolwiek imho podcieli tym samym galaz na ktorej siedza. teraz
    dopiero widac ile ciekawych ogloszen idzie do kosza.

    LUDZIE KIEDY ZROZUMIECIE, ZE PRIORYTETEM SA OGLOSZENIA A NIE KODOWANIE.
    Przeciez dzieki temu moze ktos znalezc prace. Juz to pisalem 1000 razy:
    kodowanie - TAK, na grupie z ogloszeniami - NIE!!!

    Mysle, ze nawet jakby przyszedl mail w utf8, z ktorego widze same
    krzaki, a bylby "w moim profilu pracy" to raz-dwa bym sobie go odczytal
    i biegiem wyslal CV.

    --
    =< Normanos >=< mailto: normanos(małpa)wp(kropka)pl >=---
    "...Nie potrzebuje noża, nie mam żadnych celów zbrojnych,

  • 48. Data: 2004-08-13 12:49:53
    Od: "_Normanos_" <n...@w...SPAM-SUXX.pl>

    chinol napisał(a):

    > Ps. Czekam jeszcze kilka dni (az wroca M i J) i jesli stan
    > kolejnych dni bedzie taki, jak dzis to bez wzgledu na "Grupe
    > Trzymajaca Wladze" zaczynam kompletowac lobby tych co "sa ZA
    > usunieciem moderowania".

    masz moje poparcie... ;-) wpisuje sie na liste ;)

  • 50. Data: 2004-08-13 12:50:39
    Od: Agata Rabska <m...@c...plukwa.net>

    Dnia Fri, 13 Aug 2004 14:59:33 +0200, Krzysztofsf naskrobałeś/łaś:

    >Taki kolezanko, ze ludzie BEZ PRACY za przeproszeniem pieprza kodowanie,
    >jesli moga zdobyc z takiego ogloszenia prace, umozliwiajaca zabezpieczenie
    >takich jak powyzsze potrzeb bytowych
    >Jesli stracisz prace i maz rowniez, to po kilku miesiacach inaczej
    >popatrzysz a koniecznosc splat chociazby twojego kredytu mieszkaniowego i
    >bedziesz sie chwytac kazdej mozliwosci umozliwiajacej znalezienia zrodla
    >zarobkowania.>
    Wyobraź sobie, że jedną pracę, a nawet dwie przez internet znalazłam.
    I mało mnie obchodzą leniwi pracodawcy.