PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jest!!!!!!!!!! Sa pierwsze automoderowane!!!

  • 31. Data: 2004-08-13 12:31:34
    Temat: Re: Jest!!!!!!!!!! Sa pierwsze automoderowane!!!
    Od: Agata Rabska <m...@c...plukwa.net>

    Dnia Fri, 13 Aug 2004 13:58:22 +0200, pawelWN naskrobałeś/łaś:

    >Nie widze zadnego zwiazku z watkiem.
    A ja widzę. Jak ktoś nie umie przeczytać ze zrozumieniem i zastosować się do
    zasad faq, to nie będzie dobrym szefem. Teraz jaśniej?

    --
    Mirai, pierwsza, jedyna, niepowtarzalna
    12latka no 1. on p.r.a

  • 32. Data: 2004-08-13 12:31:47
    Od: Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Fri, 13 Aug 2004 14:06:29 +0200, Schwester <j...@c...com>
    napisał:

    > IDEALNY moderator poprawiłby kodowanie i ogonki, zamienił html na txt,
    > dopasowałby do wymogów nagłówki ofert....
    > Chyba sie rozmarzyłem

    Moderatorowi nie wolno ingerowac w tresc - chociaz poprzedni przyznal sie,
    ze np czasem dopisywal miasto do tematu posta, zamiast go odrzucac z
    powodu tej niezgodnosci z FAQ.

  • 33. Data: 2004-08-13 12:32:55
    Od: Agata Rabska <m...@c...plukwa.net>

    Dnia Fri, 13 Aug 2004 14:06:29 +0200, Schwester naskrobałeś/łaś:

    >IDEALNY moderator poprawiłby kodowanie i ogonki, zamienił html na txt,
    >dopasowałby do wymogów nagłówki ofert....
    Po co moderator ma poprawiać leni, którzy nie umieją czytać?

  • 34. Data: 2004-08-13 12:36:23
    Od: Agata Rabska <m...@c...plukwa.net>

    Dnia Fri, 13 Aug 2004 14:12:20 +0200, Krzysztofsf naskrobałeś/łaś:

    >A mi wystarczy jesli bedzie placil w terminie pensje>
    Mhm. A potem sobie zinterpretuje na swoją korzyść regulamin pracy i inne pisma
    i okólniki i mimo płacenia będziesz miał piekło zamiast miłej pracy.

  • 35. Data: 2004-08-13 12:37:22
    Od: "yamma" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Wojciech Bańcer" <p...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Z tego co pamiętam ze swojej bytności na pl.test, to 'Mazowiecki Bank Ofert'
    > szybko da się ludziom we znaki. Ten twór potrafił wysłać kilkanaście, czy
    > nawet kilkadziesiąt postów dziennie. A że to leci z automatu, to często
    > ogłoszenia się powtarzają albo różnią się tylko detalami (wymiar godzin).
    >
    > PS. I tak. Uważam, że takie sianie postów to forma spamu.

    Ja tak nie uważam. No chyba, że p.p.o. _nie_ jest skierowana do bezrobotnych. Ja
    myślę, że ludzie poszukujący pracy doskonale poradzą sobie z tym, jak to
    nazywasz, spamem. Taki wysyp ofert ma też kolosalne znaczenie psychologiczne dla
    tych ludzi. Każde rozwiązanie ma swoje wady i zalety. Moderowanie w takiej
    postaci jaka była przynosiło IMHO więcej szkody.
    yamma

  • 36. Data: 2004-08-13 12:37:53
    Od: Agata Rabska <m...@c...plukwa.net>

    Dnia Fri, 13 Aug 2004 14:48:44 +0200, Krzysztofsf naskrobałeś/łaś:

    >>> 1. Czy szukasz pracy ?
    >A jesc co masz?
    >Debet wykorzystany w calosci czy jeszcze mozesz brnac w dlugi?
    Jeść co mam, nawet na przyjemności małe wystarcza.
    Debetu nie mam, nie miałam i nie zamierzam mieć [poza kredytem mieszkaniowym].
    kart kredytowych/debetowych nieposiadam. Jeszcze coś? Może sfera łóżkowa też
    Was interesuje? Jaki to ma związek z tematem?

  • 37. Data: 2004-08-13 12:39:48
    Od: Agata Rabska <m...@c...plukwa.net>

    Dnia Fri, 13 Aug 2004 14:53:46 +0200, Krzysztofsf naskrobałeś/łaś:

    >Ja nie szukam milej pracy.
    To błąđ. Ja z jednej uciekłam po pół roku.
    Fakt, potem przez trzy miesiące nie miałam gdzie pracować, ale później się
    udało.

    >Ja szukam pracy.
    To dobrze że szukasz. Znam takich co "praca się szuka".

  • 38. Data: 2004-08-13 12:40:27
    Od: "Schwester" <j...@c...com>

    Użytkownik "Agata Rabska" <m...@c...plukwa.net> napisał w wiadomości
    > Po co moderator ma poprawiać leni, którzy nie umieją czytać?

    może po to, żeby dać komuś szansę znalezienia pracy i zarobienia na
    utrzymanie rodziny??

    Zdaję sobie sprawę, że pewne zasady są potrzebne, ale jeżeli powodują one aż
    tak duży odsiew (jak przypuszczam), to coś tu jest nie tak.

    Tak się zastanawiam, skoro na grupach nie moderowanych przeważnie nie ma
    problemu typu "ogonki", "strona odowa", to skąd nagle ten problem pojawia
    się na grupie moderowanej? Soro zapewne większość osób używa outlooka z jego
    domyslnymi ustawieniami i nie ma problemów z czytaniem postów
    (niemoderowanych) wysłanych przez innych, to po co wprowadzać aż takie
    restrykcje technicze.

    --
    pozdrawiam
    Schwester

    --
    pozdrawiam
    Schwester

  • 39. Data: 2004-08-13 12:42:23
    Od: Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Fri, 13 Aug 2004 12:18:07 +0000 (UTC), Przemysław Maciuszko
    <s...@h...pl> napisał:

    > Przeczytaj proszę "zasady dobrego moderowania". Potem wypowiadaj się
    > odnośnie tematu, który poruszasz.

    Pozdrawiam i jeszcze raz dziekuje za puszczenie automoderowania zamiast
    czasowego "zawieszenia" publikacji ogloszen.

  • 40. Data: 2004-08-13 12:42:50
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

    > Przeczytaj proszę "zasady dobrego moderowania". Potem wypowiadaj się
    > odnośnie tematu, który poruszasz.

    Ot i urlopowicz sie pojawil. Czyzby to nie urlop, tylko test typu "A co by
    bylo gdyby ?"

    Zasady są zasadami i ingerowanie w tresc wg mnie raczej nie powinna wchodzic
    w rachube. Mozna sie spierac, czy automatyczne usuniecie krzakow i
    zastąpienie ich poprawnymi literami (nawet zle zakodowane ą lub ę zamienione
    na a lub e) jest ingerencja w tresc, czy nie. I pewnie glosy byly by 50 na
    50 wsrod ludzi obecnych tutaj.

    Znasz sie na technikaliach serwerow news. Wiec proste pytania:
    - czy istnieje mozliwosc automatycznej blokady wysylania odpowiedzi na post
    umieszczony na grupie news ?
    - czy podlaczenie konwertera kodowania jest mozliwe ?
    - czy moderator ma mozliwosc zdejmowania z grupy zamieszczonego wczesniej
    posta ?

    Jesli odpowiedzi na te pytania sa twierdzace to popatrz co mozna zrobic:
    - wszystkie ogloszenia przechodza przez 'moderatora - automat' ktory
    poprawia kodowanie i od razu online lądują na p.p.o.
    - ty, jako 'moderator - czlowiek' plus twoj kolega od czasu do czasu (w
    ramach wolnych chwil) patrzysz na p.p.o. i bez ostrzezenia sciagasz z grupy
    wszystko to co jest jawnym Spamem.

    Efekty:
    1. ogloszenia ida od razu po wyslaniu do publicznej wiadomosci;
    2. grupa nadal jest moderowana;
    3. moderator - czlowiek ma mniej pracy;
    4. szukajacy pracy sa zadowoleni (maja duzo ogloszen - spam sobie
    odfiltruja)
    5. ortodoksi kodowania sa zadowoleni (maja wszystko w iso8859-2);
    6. koniec dyskusji/pyskowek na temat co wy moderatorzy robicie zle a co
    dobrze;

    Kwestia zasadnicza sa odpowiedzi na moje pytania oraz wasze zdanie na ten
    temat. Dlatego proponuje odpuscic sobie wzajemne animozje i rzeczowo
    odpowiedziec na ten post.

    Sprawy techniczne (napisanie softu - automatu) sa do przeskoczenia. Przy
    jasnej specyfikacji i wspolpracy z kims, kto ma dostep do serwerow news
    temat jest prosty.

    Pozdrawiam
    Tomek

    Ps. Wszystko co mowie, mowie w jedym celu: wiecej ludzi ma znalezc prace.
    Wszystko inne mnie nie obchodzi.