PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jest!!!!!!!!!! Sa pierwsze automoderowane!!!

  • 51. Data: 2004-08-13 12:51:43
    Temat: Re: Jest!!!!!!!!!! Sa pierwsze automoderowane!!!
    Od: "Schwester" <j...@c...com>

    Użytkownik "Agata Rabska" <m...@c...plukwa.net> napisał w wiadomości
    news:slrnchpetg.dtj.mirai@chruptak.plukwa.net...
> [...]

    > uagi, że na przykład w Operze czy Mozilli jest nie tak, piszą "odwal się",
    > "nie tWOJA sprawa", już nie mówiąc o tym że pliterki nawet w IE są
    > skaszanione. Na grupach innych, niemoderowanych jak przychodzi jakiś
    ziomek,
    > ktory ma skaszanione pliterki albo pisze w htmlu, bardzo szybko się
    > przestawia, po trafieniu do plonkownic, ignorów czy też zalewie spamu na
    > własną skrzynkę [nie, nie mówię tu o intencyjnym ysyłaniu takiemu
    osobnikowi
    > spamu przez grupowiczów, lecz o pozostawianie niezabezpieczonego maila w

    Zdaję sobie z tego wszystkie sprawę, zresztą ja akurat nie mam z tym
    problemu, ale nalerzy pamiętać, że nadrzędnym celem tej grupy jest
    pośrednictwo w pracy.

    --
    pozdrawiam
    Schwester

  • 52. Data: 2004-08-13 12:52:29
    Od: Agata Rabska <m...@c...plukwa.net>

    Dnia Fri, 13 Aug 2004 14:48:14 +0200, yamma naskrobałeś/łaś:

    >Droga Agato! Może już przestań przekonywać innych co jest dla nich dobre...Bo
    >zaraz zacznę litować się nad Twoimi aktualnymi/przyszłymi dziećmi...:-)
    Proszę bardzo. Dzieci mieć nie mam i nie zamierzam. Nigdy.

    O, syndrom braku argumentów. Jak nie wiemy co powiedzieć, to włazimy komuś z
    kopytkami do domu i wyciągamy prywatę robiąc wycieczki osobiste.

    --
    Mirai, pierwsza, jedyna, niepowtarzalna
    12latka no 1. on p.r.a

  • 53. Data: 2004-08-13 12:53:46
    Od: Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Ja nie szukam milej pracy.
    Ja szukam pracy.

  • 54. Data: 2004-08-13 12:54:52
    Od: "Schwester" <j...@c...com>

    > Wyobraź sobie, że jedną pracę, a nawet dwie przez internet znalazłam.
    > I mało mnie obchodzą leniwi pracodawcy.

    A ja nawet trzy (czyli wszystkie dotychczasowe), w tym dwie przez p.p.o.
    Ale to było w czasach, kiedy oferty na p.o.o.pojawiały się regularnie i w
    większej liczbie.

    --
    pozdrawiam
    Schwester

  • 55. Data: 2004-08-13 12:56:45
    Od: Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Fri, 13 Aug 2004 14:37:22 +0200, yamma <y...@w...pl> napisał:

    > Użytkownik "Wojciech Bańcer" <p...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Ja tak nie uważam. No chyba, że p.p.o. _nie_ jest skierowana do
    > bezrobotnych. Ja
    > myślę, że ludzie poszukujący pracy doskonale poradzą sobie z tym, jak to
    > nazywasz, spamem. Taki wysyp ofert ma też kolosalne znaczenie
    > psychologiczne dla
    > tych ludzi. Każde rozwiązanie ma swoje wady i zalety. Moderowanie w
    > takiej
    > postaci jaka była przynosiło IMHO więcej szkody.
    > yamma

    Wystarczy przejrzec pierwsza lepsza gazete z ogloszeniami o pracy, zeby po
    kilkuastu telefonach juz wiedziec, gdzie nie warto dzwonic, i ze "nowy
    oddzial poszukujacy 20-u pracownikow do dzialu handlowego" to...szkoda
    pisac...
    I prasa jakos nie "moderuje" tylko pisza, ze "nie ponosi odpowiedzialnosci"

  • 56. Data: 2004-08-13 12:59:33
    Od: Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Fri, 13 Aug 2004 12:37:53 +0000 (UTC), Agata Rabska
    <m...@c...plukwa.net> napisał:

    > Dnia Fri, 13 Aug 2004 14:48:44 +0200, Krzysztofsf naskrobałeś/łaś:

    >>> Ad.2) Mam, ale staram się orientować co dzieje się na rynku, być może
    > Jeść co mam, nawet na przyjemności małe wystarcza.
    > Debetu nie mam, nie miałam i nie zamierzam mieć [poza kredytem
    > mieszkaniowym].
    > kart kredytowych/debetowych nieposiadam. Jeszcze coś? Może sfera łóżkowa
    > też
    > Was interesuje? Jaki to ma związek z tematem?

    Taki kolezanko, ze ludzie BEZ PRACY za przeproszeniem pieprza kodowanie,
    jesli moga zdobyc z takiego ogloszenia prace, umozliwiajaca zabezpieczenie
    takich jak powyzsze potrzeb bytowych
    Jesli stracisz prace i maz rowniez, to po kilku miesiacach inaczej
    popatrzysz a koniecznosc splat chociazby twojego kredytu mieszkaniowego i
    bedziesz sie chwytac kazdej mozliwosci umozliwiajacej znalezienia zrodla
    zarobkowania.

  • 57. Data: 2004-08-13 13:00:03
    Od: "yamma" <y...@w...pl>

    > Bo jeden ogłoszeniodawca nie potrafi rozsądnie napisać automatu
    > i zamiast wysłać jedno, dobrze przemyślane ogłoszenie co jakiś czas,
    > wysyła hurtem tych ogłoszeń 20? Wystarczy paru takich i ludzie -

    Ależ ja się z Tobą absolutnie zgadzam. Większość pracodawców to kompletni
    usenetowi ignoranci i nic ich nie nauczy. Problem w tym, że ci ludzie mają
    towar, na który w tym kraju jest cholerny popyt: praca. Powtarzam jeszcze raz:
    taki styl moderowania jaki był poprzednio przynosi więcej szkody niż pożytku.
    yamma

  • 58. Data: 2004-08-13 13:01:05
    Od: Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Fri, 13 Aug 2004 12:39:48 +0000 (UTC), Agata Rabska
    <m...@c...plukwa.net> napisał:

    > Dnia Fri, 13 Aug 2004 14:53:46 +0200, Krzysztofsf naskrobałeś/łaś:

    > To błąđ. Ja z jednej uciekłam po pół roku.
    > Fakt, potem przez trzy miesiące nie miałam gdzie pracować, ale później
    > się
    > udało.

    A ja w jednym piekle wytrzymalem 2 lata pracy po kilkanascie godzin na
    dobe, poniewaz w moim miescie bezrobocie siega okolo 30%.

  • 59. Data: 2004-08-13 13:03:45
    Od: "Radek" <r...@o...pl>

    > Prosze bardzo. Dzieci miec nie mam i nie zamierzam. Nigdy.
    bardzo, Bardzo, BARDZO DOBRZE

    > O, syndrom braku argumentów. Jak nie wiemy co powiedziec, to wlazimy komus
    > kopytkami do domu i wyciagamy prywate robiac wycieczki osobiste.
    problem jest taki, ze argumenty do Ciebie nie trafiaja...
    wszystkonajlepiejwiedzaca ... wiesz jak ludzie tego nie znosza?
    nawet jesli masz racje?

    Pozdrawiam,
    Radek

  • 60. Data: 2004-08-13 13:05:54
    Od: "yamma" <y...@w...pl>

    > O, syndrom braku argumentów. Jak nie wiemy co powiedzieć, to włazimy komuś z
    > kopytkami do domu i wyciągamy prywatę robiąc wycieczki osobiste.

    A smileya nie zauważyłaś? A poza tym to nie jest brak argumentów. Ja po prostu
    próbuje delikatnie ci uzmysłowić, że próbujesz pouczać ludzi bezrobotnych co
    jest dla nich najlepsze.
    yamma