PracaGrupypl.praca.dyskusjeJest!!!!!!!!!! Sa pierwsze automoderowane!!! › Re: Jest!!!!!!!!!! Sa pierwsze automoderowane!!!
    From: "pawelWN" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jest!!!!!!!!!! Sa pierwsze automoderowane!!!
    Date: Fri, 13 Aug 2004 14:44:24 +0200
    Sender: p...@p...onet.pl@rtr-15.core.lanet.net.pl

    > A ja widzę. Jak ktoś nie umie przeczytać ze zrozumieniem i zastosować się
    do
    > zasad faq, to nie będzie dobrym szefem. Teraz jaśniej?

    Dobry szef ma miec autorytet, umiec zarzadzac twoja praca, rozliczac z
    powierzonych obowiazkow. A czy zna faq ppo to naprawde nie jest wazne.
    Po drugie to nie szef musi wysylas posty na grupe ale np. inna osoba
    asystentka, sekretarka (ktore byc moze jeszcze nie maja pewnych
    umiejetnosci, bo dopiero sie ucza). I blad w kodowanie wcale nie musi
    swiadczyc, ze firma jest taka a taka.

    EOT.

    --
    pozdrawiam