PracaGrupypl.praca.dyskusjeJest!!!!!!!!!! Sa pierwsze automoderowane!!! › Re: Jest!!!!!!!!!! Sa pierwsze automoderowane!!!
    From: "_Normanos_" <n...@w...SPAM-SUXX.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jest!!!!!!!!!! Sa pierwsze automoderowane!!!
    Date: Fri, 13 Aug 2004 12:49:53 +0000 (UTC)

    Agata Rabska napisał(a):

    > Ze 155 ofert 69 miało złe/błednie zdeklarowanie/brak deklaracji
    > literek 3 spamy
    > 4 maile w html.

    o o o.. straszne... ;) ciekawe czy 69 osob przynajmniej znajdzie
    prace...

    fajnie, ze moderatorzy pod przykrywka "urlopu" odmoderowali grupe,
    aczkolwiek imho podcieli tym samym galaz na ktorej siedza. teraz
    dopiero widac ile ciekawych ogloszen idzie do kosza.

    LUDZIE KIEDY ZROZUMIECIE, ZE PRIORYTETEM SA OGLOSZENIA A NIE KODOWANIE.
    Przeciez dzieki temu moze ktos znalezc prace. Juz to pisalem 1000 razy:
    kodowanie - TAK, na grupie z ogloszeniami - NIE!!!

    Mysle, ze nawet jakby przyszedl mail w utf8, z ktorego widze same
    krzaki, a bylby "w moim profilu pracy" to raz-dwa bym sobie go odczytal
    i biegiem wyslal CV.

    --
    =< Normanos >=< mailto: normanos(małpa)wp(kropka)pl >=---
    "...Nie potrzebuje noża, nie mam żadnych celów zbrojnych,