PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jest!!!!!!!!!! Sa pierwsze automoderowane!!!

  • 11. Data: 2004-08-13 11:47:47
    Temat: Re: Jest!!!!!!!!!! Sa pierwsze automoderowane!!!
    Od: "zymla" <z...@n...pl>

    Użytkownik "chinol" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:cfi9ea$qf1$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Jak jestes za takim stanem, to czytaj caly czas grupe pl.praca.dyskusje
    > Jak wroca M i J oraz spam nie zaleje p.p.o. (co zawsze moze sie stac i
    wtedy
    > "czapka z daszkiem" ) to rozpoczniemy legalne RFD i powalczymy o zdięcie
    > moderacji na stale. Wtedy kazdy glos ZA bedzie na wage zlota. Lobby
    > przeciwnikow zdiecia moderowania jest skonsolidowane i twarde - musimy
    miec
    > sile przebicia.
    >
    > Tomek
    czytam, czytam every day :))) i wiem ze problem oferowanej jest poruszany
    wielowatkowo:) i jak najbardziej popieram idee zliberalizowania zasad
    umieszczania ofert na tej grupie, zwlaszcza ze ma ona chyba pomoc znalezc
    prace, a nie edukowac z zakresu poprawnego wysylania postow na usenet:)))
    pozdr. dla opalajacych sie moderatorow:)

  • 12. Data: 2004-08-13 11:48:05
    Od: "yamma" <y...@w...pl>

    Użytkownik "pawelWN" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > I mialo byc tak strasznie. A nareszcie chyba ppo zacznie spelniac swoja
    > role.
    > poczekajmy jeszce kilka dni, ale jakos nie widze sensu dalszego moderowania.
    > Spam byl jest i bedzie wszedzie.

    Oj patrząc na ten dzisiejszy wysyp ofert, to ja jakoś mam takie dziwne
    przeczucie, że tutaj wcale ni chodzi o spam czy kodowanie...
    yamma

  • 13. Data: 2004-08-13 11:52:35
    Od: Agata Rabska <m...@c...plukwa.net>

    Dnia Fri, 13 Aug 2004 13:42:11 +0200, pawelWN naskrobałeś/łaś:

    >I mialo byc tak strasznie. A nareszcie chyba ppo zacznie spelniac swoja
    >poczekajmy jeszce kilka dni, ale jakos nie widze sensu dalszego moderowania.
    >Spam byl jest i bedzie wszedzie.
    Ze 155 ofert 69 miało złe/błednie zdeklarowanie/brak deklaracji literek
    3 spamy
    4 maile w html.

    Uważam że moderacja jest portzebna.
    Jak ktoś nie umie czytać ze zrozumieniem, to nie będzie dobrym szefem.

    --
    Mirai, pierwsza, jedyna, niepowtarzalna
    12latka no 1. on p.r.a

  • 14. Data: 2004-08-13 11:55:19
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

    > Oj patrząc na ten dzisiejszy wysyp ofert, to ja jakoś mam takie dziwne
    > przeczucie, że tutaj wcale ni chodzi o spam czy kodowanie...
    > yamma

    Do tego dopisz jeszcze fakt, ze narod wlasnie idzie na pielgzymke do
    czestochowy. Wszystkie lokalne Klarwarie ..... rowniez wlasnie zapelniaja
    sie narodem. Do tego srodek okresu urlopowego. Kazdy, kto szuka/szukal pracy
    zna "efekt wakacyjny". A tu jak na zlosc : kilka razy wiecej ofert niz
    zwykle. Gdzie tu logika ???? Czyzby twoje przeczucie bylo prawdą ???

    Jesli tak, to
    .... (lepiej wykropkuje)

    Tomek

  • 15. Data: 2004-08-13 11:56:19
    Od: Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Fri, 13 Aug 2004 13:36:39 +0200, zymla <z...@n...pl> napisał:

    > naprawde okolo 3 razy wiecej ogloszen niz normalnie

    I sa takze ogloszenia "z nizszej polki" pisane przez ludzi z firm o
    mniejszych wymaganiach szukajacych mniej elitarnych pracownikow.

  • 16. Data: 2004-08-13 11:57:43
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

> [...]
    > 4 maile w html.
    >
    > Uważam że moderacja jest portzebna.
    > Jak ktoś nie umie czytać ze zrozumieniem, to nie będzie dobrym szefem.

    Masz prawo do swojego zdania.
    Moge ci zadac dwa proste pytania ? Jesli tak, to prosze odpowiedz:

    1. Czy szukasz pracy ?
    2. Czy aktualnie masz prace ?

    Tomek

  • 17. Data: 2004-08-13 11:58:22
    Od: "pawelWN" <p...@p...onet.pl>

    > Ze 155 ofert 69 miało złe/błednie zdeklarowanie/brak deklaracji literek
    > 3 spamy
    > 4 maile w html.

    Doprawdy straszne :)

    > Uważam że moderacja jest portzebna.

    A Ja nie.

    > Jak ktoś nie umie czytać ze zrozumieniem, to nie będzie dobrym szefem.

    Nie widze zadnego zwiazku z watkiem.

    --
    pozdrawiam
    pawelWN

  • 18. Data: 2004-08-13 11:59:03
    Od: "zymla" <z...@n...pl>

    Użytkownik "Agata Rabska" <m...@c...plukwa.net> napisał w wiadomości
    > Dnia Fri, 13 Aug 2004 13:42:11 +0200, pawelWN naskrobałeś/łaś:

    > Ze 155 ofert 69 miało złe/błednie zdeklarowanie/brak deklaracji literek
    > 3 spamy
    > 4 maile w html.

    boszszsze a komu to przeszkadza, jesli szukam pracy obchodzi mnie
    merytoryczna zawartosc ogloszenia, anie infor. belkot:(( czy naprawde
    uwazasz ze przez takie (jak dla mnie ) szczegoly osoby takie np jak ja
    pilnie pragnace zmienic lub znalezc prace maja byc pozbawione mozliwosci
    odczytania jakis ogloszen, zgodzic sie nie moge, taka napisalam wczesniej
    idea tej grupy jest POMOC znalezc prace a jak widacc dotad nie wypelniala do
    konca swoich zadan:(
    pzdr
    zymla

  • 19. Data: 2004-08-13 12:05:35
    Od: "yamma" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    pl...
    > Biorac pod uwage geneze zalozenia moderowania na ppo jest mozliwe, ze
    > przyczyna nie bylo zalewanie spamem, a to, ze oferty tonely w watkach

    Właśnie na to "zalewanie" chciałbym zwrócić uwagę. Przy takiej dziennej mnogości
    ofert nie ma szans aby oferta firmy X czy Y była w praktyce widoczna w Outlooku
    więcej niż jeden dzień. Może niektórym pracodawcom po prostu zależy na tym aby
    ich oferta była jak najdłużej widoczna?
    yamma
    PS. Ot tak sobie gdybam...

  • 20. Data: 2004-08-13 12:06:11
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

    > Biorac pod uwage geneze zalozenia moderowania na ppo jest mozliwe, ze
    > przyczyna nie bylo zalewanie spamem, a to, ze oferty tonely w watkach
    > pobocznych dyskusji na temat pracy. Zalozono ppd i jednoczesnei
    > zmoderowano ppo.
    > Niestety, nie znalazlem watkow dotyczacych pierwszych pomyslow na
    > rozdzielenie grup tematycznie.

    Moze hmm, nie wiem, nie znam na tyle historii. Przypuszczam, ze sa
    mozliwosci techniczne na calkowita blokade odpowiedzi na ogloszenia (serwer
    tnie wszystko co nie jest nowym watkiem). Taka "automoderacja" byla by
    czyms. Do tego dla wszystkich cudakow czepiajacych sie literek moza do tego
    automatu dopisac tez parser poprawiajacy kodowanie.

    Tomek