PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jest!!!!!!!!!! Sa pierwsze automoderowane!!!

  • 21. Data: 2004-08-13 12:06:29
    Temat: Re: Jest!!!!!!!!!! Sa pierwsze automoderowane!!!
    Od: "Schwester" <j...@c...com>

    Użytkownik "Agata Rabska" <m...@c...plukwa.net> napisał w wiadomości
    news:slrnchpbk0.dca.mirai@chruptak.plukwa.net...
    > Ze 155 ofert 69 miało złe/błednie zdeklarowanie/brak deklaracji literek
    > 3 spamy
    > 4 maile w html.
    >
    > Uważam że moderacja jest portzebna.
    > Jak ktoś nie umie czytać ze zrozumieniem, to nie będzie dobrym szefem.

    IDEALNY moderator poprawiłby kodowanie i ogonki, zamienił html na txt,
    dopasowałby do wymogów nagłówki ofert....

    Chyba sie rozmarzyłem

    --
    pozdrawiam
    Schwester

  • 22. Data: 2004-08-13 12:11:29
    Od: Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Fri, 13 Aug 2004 13:42:48 +0200, chinol <p...@o...pl> napisał:

    > ak jestes za takim stanem, to czytaj caly czas grupe pl.praca.dyskusje
    > Jak wroca M i J oraz spam nie zaleje p.p.o. (co zawsze moze sie stac i
    > wtedy
    > "czapka z daszkiem" ) to rozpoczniemy legalne RFD i powalczymy o zdięcie
    > moderacji na stale. Wtedy kazdy glos ZA bedzie na wage zlota. Lobby
    > przeciwnikow zdiecia moderowania jest skonsolidowane i twarde - musimy
    > miec
    > sile przebicia.
    > Tomek

    Biorac pod uwage geneze zalozenia moderowania na ppo jest mozliwe, ze
    przyczyna nie bylo zalewanie spamem, a to, ze oferty tonely w watkach
    pobocznych dyskusji na temat pracy. Zalozono ppd i jednoczesnei
    zmoderowano ppo.
    Niestety, nie znalazlem watkow dotyczacych pierwszych pomyslow na
    rozdzielenie grup tematycznie.
    pzdr
    Krzysztof

  • 23. Data: 2004-08-13 12:12:01
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

    > boszszsze a komu to przeszkadza, jesli szukam pracy obchodzi mnie
    > merytoryczna zawartosc ogloszenia, anie infor. belkot:(( czy naprawde
    > uwazasz ze przez takie (jak dla mnie ) szczegoly osoby takie np jak ja
    > pilnie pragnace zmienic lub znalezc prace maja byc pozbawione mozliwosci
    > odczytania jakis ogloszen, zgodzic sie nie moge, taka napisalam wczesniej
    > idea tej grupy jest POMOC znalezc prace a jak widacc dotad nie wypelniala
    do
    > konca swoich zadan:(

    Po co sie denerwujesz :)) Syty glodnego nie zrozumie i tego nie zmienisz.
    Niektorzy zyja jeszcze w epoce gdy to pracodawcy nie mieli kogo zatrudniac,
    bo nie bylo chetnych. Przychodzil wtedy Pan do zakladu, patrzyl na biurko
    szefa i mowil "Stary, nie bede dla ciebie pracowal bo masz syf na blacie -
    ide gdzies indziej, po cholere mam sie naciagac z szefem co nie umie sobie
    posprzatac na wlasnym biurku".

    Tomek

  • 24. Data: 2004-08-13 12:12:20
    Od: Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Fri, 13 Aug 2004 11:52:35 +0000 (UTC), Agata Rabska
    <m...@c...plukwa.net> napisał:

    > Uważam że moderacja jest portzebna.
    > Jak ktoś nie umie czytać ze zrozumieniem, to nie będzie dobrym szefem.

    A mi wystarczy jesli bedzie placil w terminie pensje

  • 25. Data: 2004-08-13 12:15:28
    Od: marcins <m...@c...pl>

    Schwester wrote:
    > Użytkownik "Agata Rabska" <m...@c...plukwa.net> napisał w wiadomości

    > IDEALNY moderator poprawiłby kodowanie i ogonki, zamienił html na txt,
    > dopasowałby do wymogów nagłówki ofert....
    >
    > Chyba sie rozmarzyłem

    chyba tak, albo nie wiesz jakie byly zarzuty dla poprzedniego mod'a.
    wlasnie _ZMIANA TRESCI_ ogloszenia.
    eh

  • 26. Data: 2004-08-13 12:17:11
    Od: Piotr Neil Gawronski <p...@p...com>

    Schwester wrote:

    > IDEALNY moderator poprawiłby kodowanie i ogonki, zamienił html na txt,
    > dopasowałby do wymogów nagłówki ofert....

    Zgłaszasz się?

    Gawron

  • 27. Data: 2004-08-13 12:18:07
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Schwester <j...@c...com> wrote:

    > IDEALNY moderator poprawiłby kodowanie i ogonki, zamienił html na txt,
    > dopasowałby do wymogów nagłówki ofert....

    Przeczytaj proszę "zasady dobrego moderowania". Potem wypowiadaj się
    odnośnie tematu, który poruszasz.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 28. Data: 2004-08-13 12:21:22
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    Fri, 13 Aug 2004 14:05:35 +0200, na pl.praca.dyskusje, yamma napisał(a):

    > Właśnie na to "zalewanie" chciałbym zwrócić uwagę. Przy takiej dziennej mnogości
    > ofert nie ma szans aby oferta firmy X czy Y była w praktyce widoczna w Outlooku
    > więcej niż jeden dzień. Może niektórym pracodawcom po prostu zależy na tym aby
    > ich oferta była jak najdłużej widoczna?

    Z tego co pamiętam ze swojej bytności na pl.test, to 'Mazowiecki Bank Ofert'
    szybko da się ludziom we znaki. Ten twór potrafił wysłać kilkanaście, czy
    nawet kilkadziesiąt postów dziennie. A że to leci z automatu, to często
    ogłoszenia się powtarzają albo różnią się tylko detalami (wymiar godzin).

    PS. I tak. Uważam, że takie sianie postów to forma spamu.

    --
    Wojciech Bańcer

  • 29. Data: 2004-08-13 12:28:47
    Od: "Schwester" <j...@c...com>

    Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@h...pl> napisał w wiadomości

    > Przeczytaj proszę "zasady dobrego moderowania". Potem wypowiadaj się
    > odnośnie tematu, który poruszasz.

    Zapomniałem dodać coś do mojej wypowedzi, co wskazywałoby na ironię.

    Znam zasady moderowania, ale znam też realia osób szukających pracy.
    Z punku widzenia szukających pracy lub szukających pracowników mniejszym
    "złem" byłoby poprawienie posta (ale tylko pod względem technicznym) niż
    jego odrzucenie

    --
    pozdrawiam
    Schwester

  • 30. Data: 2004-08-13 12:30:29
    Od: Agata Rabska <m...@c...plukwa.net>

    Dnia Fri, 13 Aug 2004 13:57:43 +0200, chinol naskrobałeś/łaś:

    >Masz prawo do swojego zdania.
    >Moge ci zadac dwa proste pytania ? Jesli tak, to prosze odpowiedz:
    Zadać zawsze możesz ;)

    >1. Czy szukasz pracy ?
    >2. Czy aktualnie masz prace ?
    Ad.1) Rozglądam się za propozycjami i ofertami.
    Ad.2) Mam, ale staram się orientować co dzieje się na rynku, być może trafi
    się coś atrakcyjniejszego.

    --
    Mirai, pierwsza, jedyna, niepowtarzalna
    12latka no 1. on p.r.a