PracaGrupypl.praca.dyskusjeJest!!!!!!!!!! Sa pierwsze automoderowane!!! › Re: Jest!!!!!!!!!! Sa pierwsze automoderowane!!!
    From: "zymla" <z...@n...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jest!!!!!!!!!! Sa pierwsze automoderowane!!!
    Date: Fri, 13 Aug 2004 13:59:03 +0200

    Użytkownik "Agata Rabska" <m...@c...plukwa.net> napisał w wiadomości
    news:slrnchpbk0.dca.mirai@chruptak.plukwa.net...
    > Dnia Fri, 13 Aug 2004 13:42:11 +0200, pawelWN naskrobałeś/łaś:

    > Ze 155 ofert 69 miało złe/błednie zdeklarowanie/brak deklaracji literek
    > 3 spamy
    > 4 maile w html.

    boszszsze a komu to przeszkadza, jesli szukam pracy obchodzi mnie
    merytoryczna zawartosc ogloszenia, anie infor. belkot:(( czy naprawde
    uwazasz ze przez takie (jak dla mnie ) szczegoly osoby takie np jak ja
    pilnie pragnace zmienic lub znalezc prace maja byc pozbawione mozliwosci
    odczytania jakis ogloszen, zgodzic sie nie moge, taka napisalam wczesniej
    idea tej grupy jest POMOC znalezc prace a jak widacc dotad nie wypelniala do
    konca swoich zadan:(
    pzdr
    zymla