PracaGrupypl.praca.dyskusjeJest!!!!!!!!!! Sa pierwsze automoderowane!!! › Re: Jest!!!!!!!!!! Sa pierwsze automoderowane!!!
    From: "chinol" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jest!!!!!!!!!! Sa pierwsze automoderowane!!!
    Date: Fri, 13 Aug 2004 14:06:11 +0200

    > Biorac pod uwage geneze zalozenia moderowania na ppo jest mozliwe, ze
    > przyczyna nie bylo zalewanie spamem, a to, ze oferty tonely w watkach
    > pobocznych dyskusji na temat pracy. Zalozono ppd i jednoczesnei
    > zmoderowano ppo.
    > Niestety, nie znalazlem watkow dotyczacych pierwszych pomyslow na
    > rozdzielenie grup tematycznie.

    Moze hmm, nie wiem, nie znam na tyle historii. Przypuszczam, ze sa
    mozliwosci techniczne na calkowita blokade odpowiedzi na ogloszenia (serwer
    tnie wszystko co nie jest nowym watkiem). Taka "automoderacja" byla by
    czyms. Do tego dla wszystkich cudakow czepiajacych sie literek moza do tego
    automatu dopisac tez parser poprawiajacy kodowanie.

    Tomek