PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jaki jest minimalny koszt utrzymania w Warszawie?

  • 31. Data: 2003-03-20 07:37:00
    Temat: Re: Jaki jest minimalny koszt utrzymania w Warszawie?
    Od: "winetu" <P...@p...onet.pl>

    > Z pierwszym sie zgodze, z drugim niespecjalnie - no chyba ze patrzac na
    > statystyki UP.

    Innych niestety nie mamy, zarobki też są w W-wie najwyższe.

  • 32. Data: 2003-03-20 11:45:24
    Od: "Kinga Macyszyn" <k...@b...box43.pl>

    PLONK

  • 33. Data: 2003-03-20 19:53:00
    Od: "Agatka" <n...@S...go2.pl>

    Użytkownik "winetu" <P...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Innych niestety nie mamy, zarobki też są w W-wie najwyższe.

    Koszty utrzymania w Warszawie tez sa najwyzsze w kraju...
    Dolaczam sie wiec do pytania: co jest takiego magicznego, ze wszyscy siagaja
    do Warszawy?
    Pozdr.

  • 34. Data: 2003-03-20 20:58:32
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "Agatka" <n...@S...go2.pl> wrote in
    .pl:

    /ciach.../

    > Koszty utrzymania w Warszawie tez sa najwyzsze w kraju...
    > Dolaczam sie wiec do pytania: co jest takiego magicznego, ze wszyscy
    > siagaja do Warszawy?

    ....i czasem pozniej narzekaja jaki tu zly klimat i jaki "wyscig szczurow", trwajac w
    swej
    "niedoli" :-)

    W.

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.

  • 35. Data: 2003-03-20 22:23:53
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    winetu napisał:

    > Innych niestety nie mamy, zarobki też są w W-wie najwyższe.

    Statystycznie tak, ale i w W-wie znajdzie sie duzo miejsc, gdzie
    minimalna pensja to maksimum co Ci zaproponuja. Nie twierdze, ze zarobki
    nie bywaja w W-wie istotnie wyzsze w niektorych przypadkach. Niestety
    statystyka ma to do siebie, ze obejmuje okreslana populacje, zasieg
    terytorialny - zakladam, ze gdyby za podstawe wyliczen nie brac
    terytorium ale liczbe firm, tj identyczna liczbe, statystyka w Polsce
    wygladala by inaczej - liczba firm w W-wie starczyla by pewnie do
    obdzielenia dwoch wojewodztw. Wraz ze wzrostem ilosci badanych firm
    ZAWSZE bedzie wystepowala mozliwosc, ze trafi sie w koncu na najlepiej
    placace.

    Flyer

  • 36. Data: 2003-03-21 08:56:55
    Od: "winetu" <P...@p...onet.pl>

    > Koszty utrzymania w Warszawie tez sa najwyzsze w kraju...
    > Dolaczam sie wiec do pytania: co jest takiego magicznego, ze wszyscy
> [...]
    Wolę ponosić wysokie koszty i zpracować oraz zarabiać, na sporej części
    polskich obszarów firm prawie że nie ma.

  • 37. Data: 2003-03-28 20:01:35
    Od: "wasyl..." <w...@w...pl>

    witam
    moim zdaniem to masz niezle w glowce nasrane...
    i pewnie nalezysz do ligi polskich rodzin :-))

    pozdrawiam
    wasyl...
    w...@w...pl

  • 38. Data: 2003-04-04 14:10:49
    Od: " " <s...@N...gazeta.pl>

    Od razu widać, że Ci jakaś "wieśniaczka" dała kosza i nie potrafisz się
    pozbierać... :)

  • 39. Data: 2003-04-04 22:19:11
    Od: g...@o...pl

> [...]
    > szczytem szczęścia jeśli ma miejsce w Warszawie. Przyjezdni, szczególnie
    > panienki sa skore do poświęceń jeśli w stolicy jest perspektywa na zlapanie
    > kasiastego meza z którym się będzie robic zakupy w Galerii Młokotów i
    chodzic
    > na spacerki w rodzinnej wiosce (ale tak żeby wszystkie sasiadki widzialy).
    > Wiec zamiast meczyc się w stolicy zajmijcie się lepiej czyms pożytecznym u
    > siebie na wsi, nie trzeba wtedy wiedziec nawet co to &#8222;PIT&#8221; bo
    rozliczenia z
    > urzedem skarbowym będzie za was robil sołtys :D

    Czytam i czytam i w końcu trafiłam na jakiś sensowny głos.Cała wiocha i małe
    miasteczka/ z całym szacunkiem dla Was/ przyjeżdżają do Warszawy i wyciągają
    pieniądze z tego miasta.Nie wydajecie tu pieniędzy jak zwykli pracujący i
    żyjący tu ludzie,którzy potrzebują i chcą iść od czasu do czasu do :kina ,
    teatru,restauracji.Pracujecie tu za psi pieniądz , poniżając w ten sposób
    wszystkich pracowników - a pracodawcom w to graj - bo przecież lepiej
    zatrudnić wieśniaka , który będzie d**ę lizał ,wdzięczył się i będzie
    wdzięczny , że byłe łachmyta zapłaci przysłowiowe 1000,00.Niestety pracodawcy
    traktują nas jak byle co - głównie dzięki nam - bo my na to im pozwalamy mając
    taki stosunek do siebie,naszej pracy,naszego życia.
    Co to k****a za pytanie za ile można p r z e ż y ć w Warszawie?????
    No chyba ,że pytanie to zostało zadane przez żebraka - to wszytsko OK.

  • 40. Data: 2003-04-04 22:24:02
    Od: g...@o...pl

    > Użytkownik <y...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > tylko
    >
    > Gdyby tak było, inne miasta świeciłyby pustkami, a jakoś tego nie
    > zauważyłem. Co więcej, niewarszawskie uczelnie często mają lepszą opinię od
    > tych warszawskich.
    > Chłopie, Ty to musisz mieć potężne kompleksy...
    >
    > --
    > Addy
    > Powered by caffeine.
    > http://www.5ahead.com
    > +done: http://www.unityline.pl, http://www.pucia.com, http://www.rubik.pl

    które to uczelnie są lepsze od warszawskich? w 80% -wydziały warszawskie
    zajmują pierwsze miejsca.Nie mam kompleksów , możliwą pracę /pow.7 tys./,ale w
    100% zgadzam się z yell21.