PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jaki jest minimalny koszt utrzymania w Warszawie?

  • 1. Data: 2003-03-17 13:18:37
    Temat: Jaki jest minimalny koszt utrzymania w Warszawie?
    Od: f...@t...pl

    biorąc pod uwagę wynajmowany pokój i wyżywienie>

  • 2. Data: 2003-03-17 13:23:29
    Od: "Katarzyna Sokół" <kasik.s@KILL_SPAM******wp.pl>

    Jak bedziesz miał dużo szczęścia to możesz wynająć pokój za 300PLN, na
    reszte (jedzenie, kosmetyki) w/g mnie trzeba przeznaczyć ok. 400PLN. Do tego
    dolicz jeszcze sieciówkę (chyba 66PLN) lub koszty benzyny (3,50PLN za litr)

    --
    Kasik
    GG: 243137

  • 3. Data: 2003-03-17 14:03:56
    Od: "Katarzyna Sokół" <kasik.s@KILL_SPAM******wp.pl>

    czemu???? możesz to rozwinąć?

    ---
    Kasik
    GG:243137

  • 4. Data: 2003-03-17 14:07:55
    Od: Dorita <d...@t...pl>

  • 5. Data: 2003-03-17 14:32:27
    Od: Dorita <d...@t...pl>

    > czemu???? możesz to rozwinąć?
    >
    > niech bedzie ze 300zl na wynajecie pokoju, ale 400zl na komsetyki i jedzenie?? W
    W-wie? Jakos ciezko mi sobie to wyobrazic.
    Jedzenie wbrew pozorom wychodzi dosc drogo, nawet jezeli nie kupuje sie
    drozszych produktow. Ja bylambym happy gdyby mi schodzilo na jedzenie
    only 400zl, a naprawde nie jem duzo;-)
    Ale coz, moze ktos tak potrafi super gospodarowac pieniedzmi, ja chyba
    jednak nie;-)

    pozdrawiam
    Dorita

  • 6. Data: 2003-03-17 14:41:51
    Od: "Katarzyna Sokół" <kasik.s@KILL_SPAM******wp.pl>

    Ja pisałam z własnego doświadczenia..... przez kilka miesięcy właśnie tyle
    miałam na utrzymanie.
    Fakt nie żywiłam się jakoś "wykwintnie" ale głodna nie chodziłam. I dlatego
    uwazam że można za tą kwote życ w W-wie:))

    --
    Kasik
    GG: 243137

  • 7. Data: 2003-03-17 14:50:43
    Od: "dromader" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Katarzyna Sokół" <kasik.s@KILL_SPAM******wp.pl> napisał w
    wiadomości news:b54mtc$cut$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
    dlatego
    > uwazam że można za tą kwote życ w W-wie:))

    zyc a przezyc to chyba roznica.
    we wrocku jest ciezko z taka kasa. pokoj za 300 to i moze ale na peryferiach
    wiec rosna koszty i czas dojazdow.
    jedzenie za 400 to chyba dla malych dziewczynek bo facet to juz troche
    wiecej je.
    a gdzie jakis kosmetyk lub ubranie ?
    powtarzam - to nie zycie to wegetacja.

    --
    pozdrawiam ja ....
    Marcin "dromader" Lanowy

  • 8. Data: 2003-03-17 15:56:25
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    dromader wrote:
    > a gdzie jakis kosmetyk lub ubranie ?
    > powtarzam - to nie zycie to wegetacja.

    Od czegos trzeba zaczac...
    Walowke zawsze z domu mozna przywiezc raz na jakis czas itp

  • 9. Data: 2003-03-17 16:30:11
    Od: "Asia Kubiak" <a...@b...pl>

    napisał w wiadomości news:b54r43$e8t$1@news.onet.pl...

    > Od czegos trzeba zaczac...
    > Walowke zawsze z domu mozna przywiezc raz na jakis czas itp

    bez przywozenia walowki z domu tez sie da, tylko trzeba zrobic wstepne
    rozpoznanie terenu ;) w jakim sklepie taniej, w jakim drozej, raz na tydzien
    oplaca sie wowczas wybrac na wieksze zakupy do hipermarketu. Jesli
    wynajmujesz pokoj w mieszkaniu studenckim, to zrzutka na srodki czystosci,
    mozna tez sie bawic we wspolna kuchnie. W Wawie nie mieszkam, ale
    przeprowadzili sie tam znajomi, z tego co mowia- drozej wychodzi mieszkanie
    i balowanie w knajpach ;) Ceny w hipermarketach, roznego rodzaju "zabkach"
    sa takie same w calej Polsce.

    Asiek

  • 10. Data: 2003-03-17 16:58:09
    Od: "jacek" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    mieszkanie
    > i balowanie w knajpach ;) Ceny w hipermarketach, roznego rodzaju "zabkach"

    Potwierdzam to. Poza tym - lepsza wegetacja w Wawie, niz zycie na bezrobociu
    we Wroclawiu (w moim przypadku), choc akurat w Wawce nie wegetuje. Wawa nie
    jest bardziej
    drozsza od innych polskichy miast, czasem z uwagi na sporo ilosc
    supermarketow i co za tym idzie - promocji i wyprzedazy - czesto mozna cos
    kupic duzo taniej niz normalnie. Drozsze sa tylko uslugi - fryzjer, lekarz,
    wynajem mieszkania/pokoju, knajpy. Reszta - taka sama co calej Polsce a moze
    nawet nieco nizsza.

    pzdr

    jacek