PracaGrupypl.praca.dyskusje › angielski

  • 1. Data: 2003-03-17 10:54:49
    Temat: angielski
    Od: "Piotrek" <p...@p...com>

    Witam grupowiczów.

    Mam takie pytanko, gdzie ( linki ) można znaleźć napisany w miarę
    profesionalnie list motywacyjny po angielsku ( tzn. napisany przez kogoś "z
    głową" a nie przetłumaczony przez Translatora z polskiego ).
    Nie szukam listu na konkretne stanowisko ale chodzi mi o formę i zwroty
    używane zwyczajowo w tego typu pismach.

    z góry dziękuję

    Piotrek

  • 2. Data: 2003-03-17 11:28:48