PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wniosek - wypowiedzenie umowy o prace

  • 1. Data: 2003-03-17 12:28:08
    Temat: Wniosek - wypowiedzenie umowy o prace
    Od: "Boe" <b...@o...pl>

    Czesc grupowicze!
    Jak w temacie, ma ktos taki przykladowy wniosek?
    Nie wiem jak do konca to napisac.
    Bede wdzieczny za pomoc i podeslanie.

    Pozdrawiam
    Dawid

  • 2. Data: 2003-03-17 14:31:36
    Temat: Re: Wniosek - wypowiedzenie umowy o prace
    Od: "dromader" <d...@p...onet.pl>

    > Czesc grupowicze!
    > Jak w temacie, ma ktos taki przykladowy wniosek?
    > Nie wiem jak do konca to napisac.
    > Bede wdzieczny za pomoc i podeslanie.

    ja taki a taki z dniem takim a takim wypowiadam umowe o prace z
    zachowaniem/bez zachowania* okresu wypowiedzenia.

    *bez zachowania to jesli na przyklad pracodawca ci nie placi albo w inny
    razacy sposob narusza twoje prawa. wtedy umieszczasz taka informacje w
    tresci wypowiedzenia.

    oczywiscie sporzadzic w dwoch jednobrzmiacych egzemplarzach i wziac
    potwierdzenie
    jesli jestes pracodawca to to samo.

    --
    pozdrawiam ja ....