PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jaki jest minimalny koszt utrzymania w Warszawie?

  • 41. Data: 2003-04-05 10:03:27
    Temat: Re: Jaki jest minimalny koszt utrzymania w Warszawie?
    Od: "Milesman" <m...@p...gazeta.pl>

    ... coż Pani/Panie <g...@o...pl> , Twoje zabawne przemyślenia skłaniają
    mnie do wniosku, że poczyniono duze błędy podczas procesu socjalizacji
    jakiemu zostałeś poddany. Sugestia, że nie nie masz kompleksów stoi w
    sprzeczności z chorym lekiem przed napływem absolwentów do spoza Warszawy
    <rotfl>. Wiesz, nie ma jak zdrowa konkurencja - moze Twoje 7 tys. powinno
    zostać poddane weryfikacji?!
    Gardzę takim podejściem.

    Do Twojej wiadomości - nie jestem ze wsi.

    --
    NIE pozdrawiam
    milesman

  • 42. Data: 2003-04-05 21:43:15
    Od: g...@o...pl

> [...]
    > zostać poddane weryfikacji?!
    > Gardzę takim podejściem.
    >
    > Do Twojej wiadomości - nie jestem ze wsi.

    2.-Trudno było mi uwierzyć , że są tacy co czytają i nie rozumieją , a tu
    proszę -bingo.
    3.-Za zaniżanie cen jest kara , tak samo powinno być z ceną za pracę .
    Zaniżone wynagrodzenie nie ma nic wspólnego z wolnym rynkiem , chłopie.
    Bez pozdrowienia.
    G.

  • 43. Data: 2003-04-06 07:02:52
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    g...@o...pl writes:

    [..]

    > 3.-Za zaniżanie cen jest kara , tak samo powinno być z ceną za pracę .
    > Zaniżone wynagrodzenie nie ma nic wspólnego z wolnym rynkiem , chłopie.

    fajne, fajne ;)))

    idac tym tokiem rozumowania nalezaloby wiec karac tych, co zanizaja
    cene na SWOJA prace, czyli pracobiorcow. faaaaajne :))))))))))

    PS: karalny juz jesli to jest DUMPING a nie samo obnizanie cen.
    jakbys nie wiedzial, to NIE to samo.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 44. Data: 2003-04-06 08:43:35
    Od: g...@o...pl

> [...]
    > cene na SWOJA prace, czyli pracobiorcow. faaaaajne :))))))))))
    >
    > PS: karalny juz jesli to jest DUMPING a nie samo obnizanie cen.

    Przykro mi , ale chyba nie wiesz tak naprawdę -kto tu jest kupującym a kto
    sprzedającym.Bo chyba nie masz nadziei ,że pracobiorca???
    --
    G.

  • 45. Data: 2003-04-06 10:17:13
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    > 3.-Za zaniżanie cen jest kara , tak samo powinno być z ceną za pracę .

    a nie uwazasz, ze zanizaniem zajmuja sie osoby niesamodzielne - czy to
    miejscowi (specjlanie nie pisze ze chodzi o jakies konkretne miasto)
    czy to przyjezdni?
    I to MIEJSCOWI moga utrzymac sie najtaniej - mieszkaja u mamusi, mamusia
    kupuje skladniki do obiadkow i robi obiadki, mamusia pierze, nosek
    i pupke wyciera.
    Taki niesamodzielny praconwik pracuje po to, zeby miec na piwo i kino.
    I moze pracowac naprawde za prawie darmo. I olewac robote, bo jak go wyleja,
    to naprawde ZADNA krzywda mu sie nie dzieje.
    Przyjezdny pracujacy tanio musi zarobic jednak znacznie wiecej, zeby przetrwac,
    musi tez szanowac swoja prace, bo jednak sporo musi na siebie wydac, zeby
    _tylko_ trwac.

    pomysl o tym i tak ksenofobie warszawski powodujacy, ze wstydze sie tego,
    ze moje dziecko jest Warszawiakiem (ja na szczescie przyjezdnym wiesniakiem);
    no i na szczescie juz nie mieszkam w samej Warszawie tylko najblizszej okolicy
    :-). Ale nie mam kompleksow - lubie Warszawe i nie naleze do ,,cierpiacych''
    z powodu pracy i zycia tu (i teraz). Jakbym mial cierpiec, to bym sobie
    gdzies indziej pojechal.

    romekk

  • 46. Data: 2003-04-06 14:31:09
    Od: "Kacha" <k...@N...gazeta.pl>

> [...]
    przetrwac,
    > musi tez szanowac swoja prace, bo jednak sporo musi na siebie wydac, zeby

    jesli uwazasz ze kazdy Warszawiak/nka dzieki miejscowosci urodzenia ma wiecej
    zer na swoim rachunku w banku to sie grubo mylisz :P
    jestem MIEJSCOWA pracuje i ucze sie(dzieki temu ze pracuje),fakt mam gdzie
    mieszkac,ale na tym sie konczy rola mamusi,nosek i pupke umiem juz sama sobie
    wytrzec ;)
    ale wydaje mi sie ze rozchodzilo sie o to za ile mozna wyzyc w Wawce...
    ktos na poczatku napisal (łącznie) 700 zeta
    -ciezko bedzie :P
    aczkolwiek mi odchodzi za wynajecie ale dochodzi czesne...do tego
    jedzenie,kosmetyki,ubrania i rozrywka(jesli ma sie czas)....hulaj dusza
    pozdrawiam i zycze wszystkim powodzenia

  • 47. Data: 2003-04-07 11:49:52
    Od: f...@t...pl

    > Czytam i czytam i w końcu trafiłam na jakiś sensowny głos.Cała wiocha i małe
    > miasteczka/ z całym szacunkiem dla Was/ przyjeżdżają do Warszawy i wyciągają
    > pieniądze z tego miasta.Nie wydajecie tu pieniędzy jak zwykli pracujący i
    > żyjący tu ludzie,którzy potrzebują i chcą iść od czasu do czasu do :kina ,
    > teatru,restauracji.Pracujecie tu za psi pieniądz , poniżając w ten sposób
    > wszystkich pracowników - a pracodawcom w to graj - bo przecież lepiej
    > zatrudnić wieśniaka , który będzie d**ę lizał ,wdzięczył się i będzie
    > wdzięczny , że byłe łachmyta zapłaci przysłowiowe 1000,00.

    mam nadzieję, że kiedyś stracisz pracę i życie wyprostuje twoje podejście do
    pewnych spraw. z tym lizaniem dupy, to jak na drugi raz coś takiego napiszesz
    to mocno sie zastanów.

    >Niestety pracodawcy
    > traktują nas jak byle co - głównie dzięki nam - bo my na to im pozwalamy
    mając
    > taki stosunek do siebie,naszej pracy,naszego życia.
    > Co to k****a za pytanie za ile  można  p r z e ż y ć   w Warszawie?????
    > No chyba ,że pytanie to zostało zadane przez żebraka - to wszytsko OK.

    żebraka? jeszcze nie, ale kto wie. jak nie będziesz mieć na chleb, to pomyśl
    wtedy o godności, chętnie złożyłbym papiery do twojej firmy :), choćby dla
    twojej satysfakcji.

  • 48. Data: 2003-04-07 22:10:43
    Od: g...@o...pl

> [...]
    > wtedy o godności, chętnie złożyłbym papiery do twojej firmy :), choćby dla

    I byś się nie dostał.

  • 49. Data: 2003-04-07 22:16:56
    Od: g...@o...pl

> [...]
    > wtedy o godności, chętnie złożyłbym papiery do twojej firmy :), choćby dla

    A może byś się dostał? Warunki :wyższe - finanse , ACCA , LMF, biegły
    rewident - 3 języki.Jeżeli uważasz , że to dobra pensja - to powiem Ci , że
    nie.

  • 50. Data: 2003-04-08 10:51:27
    Od: f...@t...pl

    > A może byś się dostał? Warunki :wyższe - finanse , ACCA , LMF, biegły
    > rewident - 3 języki.Jeżeli uważasz , że to dobra pensja - to powiem Ci , że
    > nie.

    "a więc cham w lakierkach" - od dzisiaj będę mówił do ciebie lepper
    niestety nie jestem ci w stanie zagrozić, jesteś za dobrze wykształcona

    ale na śląsku jest już duża padaka, coraz gorzej ma się mostostal
    zabrzański - to holding z 20 spółkami i może trochę ludzi przyjedzie
    do ciebie, bądź cierpliwa i nie zapomnij podać nazwy firmy.

    jak chcesz to mi odpowiedz na priv, bo wątpię, żeby ludziom chciało się
    to czytać.